מרפאת כללית בשלומי: מרפאה במלחמה

מרפאת כללית בשלומי, הממוקמת בקו העימות עם לבנון, העניקה שרות לתושבי שלומי החל מהיום הראשון ללחימה וממשיכה לעשות זאת במהלך פינוי היישוב מתושביו

במקביל, צוות המרפאה מזמין את מטופליו לקבל שרות און ליין מצוות המרפאה באמצעות הטלפון והווטסאפ, מכל מקום בו הם נמצאים.

רונן נודלמן מנהל המחוז מספר בהתרגשות: " ביקרתי במרפאת שלומי מספר פעמים בשבועיים האחרונים ופגשתי צוות שמגלה מחויבות מדהימה לכלל תושבי היישוב ולא רק למטופלי הכללית. התנהלותו של צוות המרפאה בשלומי מהווה דוגמא למסירות, אומץ ונחישוּת. זהו צוות שלא הרפה והוכיח, שגם בתנאים מאתגרים, ניתן להמשיך לספק שירותים רפואיים חיוניים לתושבים".

מרפאת שלומי בראשותה של ד"ר קרסנושצ'וק סבטלנה המשיכה להעניק שירותים רפואיים לתושבים, גם בתנאים קשים. צוות המרפאה שמגיע מחוץ ליישוב שלומי הגיע בכל יום למרפאה על אף האיומים ונפילות הטילים. הנהלת מנהלת אשר, בראשותה של ד"ר ליעד ורדי, מגיעה לתמוך ולסייע למרפאת שלומי ולמרפאות נוספות שנמצאות על הגבול.

"המרפאה שלנו היא המרפאה היחידה באזור שעובדת ונותנת שירות לכל הקופות. מתחילת המלחמה לא סגרנו את המרפאה אפילו לא ליום אחד, חברי הצוות מתייצבים בכל בוקר על אף שאינם גרים בישוב ומגיעים מאזורים שונים. המרפאה מעניקה את כלל השירותים עבור התושבים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואה יועצת, שרותי טיפת חלב, שירותי משרד, בית מרקחת, אחיות ומעבדה. גם כאשר החלו בפינוי היישוב, עדיין מגיעים מטופלים למרפאה על מנת לקבל שירות ואנחנו נהיה כאן ככל שיזדקקו לנו". מספרת ד"ר סבטלנה.

במסגרת ביקורו בשבוע שעבר במרפאת שלומי, אמר מנכ"ל כללית אלי כהן: "כשאני רואה אתכם פה, ממשיכים לתת שרות בלעדי לאוכלוסייה- זהו חוסן לאומי. אנו מעריך מאוד את מסירותכם למטופלי המרפאה ולתושבים".

בז רטנר
בז רטנר
בז רטנר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות