ראש עיריית טירת כרמל, אריה טל, על הצתת רכבו הלילה: "להגיע עד לפתח ביתי, זה חציית כל הקווים האדומים"

אריה טל, ראש עיריית טירת כרמל שרכבו ורכב אשתו הוצתו הלילה בפתח ביתם, מגיב לראשונה ואומר: "אני רוצה למסור לכולם שהכל בסדר ואין במעשה הפחדני הזה בכדי להניא אותי מלהמשיך ולפעול בדרכי"

הלילה הוצתו רכביהם של ראש עיריית טירת כרמל, אריה טל ושל רעייתו ונשרפו כליל. עד לפני זמן קצר, הוצמדה לטל אבטחה בעקבות איומים שקיבל מגורמים שונים. הלילה עם הצתת הרכבים בפתח ביתו, נראה שנחצו כמה קווים אדומים.

במשטרה מנסים לפענח צילומי אבטחה באזור, כדי לתפוס את האחראים.

בינתיים, טל משחרר תגובה ראשונה הבוקר ואומר: "בראש ובראשונה אני רוצה להודות לכל אותם תושבים שמתקשרים ודואגים, אני רוצה למסור לכולם שהכל בסדר ואין במעשה הפחדני הזה בכדי להניא אותי מלהמשיך ולפעול בדרכי לטובת ולרווחת תושבי עירי שאותם אני משרת כשלושה עשורים.
"במהלך כהונתי היו ויהיו אנשים פחות מרוצים וזה בסדר גמור, אבל להגיע עד פתח ביתי ולעשות מעשה שכזה, זו חציית כל הקווים האדומים, אני מתכוון להמשיך בדרכי, להשקיע, לבנות, להתפתח ולהפוך את טירת כרמל לפנינה של הצפון. את אותם עבריינים נשאיר למשטרת ישראל שיעשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר ותמצה איתם את הדין".

 

צילום: מערכת ניוזים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות