עיריית נשר ומכבי שירותי בריאות משלבים כוחות להכחיד את תופעת שכחת הילדים ברכב

לא שכחת מישהו? קמפיין חדש של עיריית נשר ומכבי שירות בריאות שכלל שלטים ברחבי העיר ובמיוחד באזורים "מועדים" כמו בתי הספר והגנים, נלחם בתופעת שכחת ילדים ברכב, במיוחד רגע לפני הקיץ

גל החום שפקד את ישראל היה רק שריקת הפתיחה לקיץ חם במיוחד, אם נסתכל על המגמה בשנים האחרונות. התופעה הייחודית של גל חום ארוך, כפי שאירע בשבוע שעבר, היא סכנה ממשית במיוחד לפעוטות וקשישים כאשר הסכנה המידית היא התייבשות וכן מכת חום. עיריית נשר ומכבי שירותי בריאות יצאו בקמפיין הסברה רחב היקף לתושבי העיר כדי לוודא ששום ילד לא ישכח ברכב הקיץ הזה.
בחמש השנים האחרונות נפטרו כ־17 פעוטות כתוצאה של שכחה ברכב, עשרות רבות נדרשו לטיפול בבתי החולים השונים, כך עולה מהנתונים של ארגון ״בטרם״ המקדם בטיחות ילדים. מנכ״לית הארגון מסרה בריאיון כי: "מחקרים מצאו כי שכחת ילדים ברכב יכולה לקרות לכל הורה, ומתרחשת לרוב במצבים של שינוי שגרה, סטרס, עייפות יתר והסחת דעת. התקופה הנוכחית היא תקופה של שבירת שגרה, כאשר הילדים הולכים לגן בצורה לא סדירה בהתאם למתווה הממשלה. הורים רבים נמצאים במתח נפשי לאחר חודשיים של הסתגרות או אובדן עבודה".
במסגרת הקמפיין הודפסו ונתלו שלטים בכל רחבי העיר, במיוחד באזורי בתי הספר והגנים, זאת בכדי לפנות בצורה ישירה לאותם הורים שמביאים ומשיבים את ילדיהם. בנוסף גם במדיות החברתיות התקיימה פעילות שמטרתה לעודד רעיונות שונים ומגוונים כיצד לא להגיע למצב הקשה מנשוא של שכחת ילד ברכב המגיע לטמפרטורות לוהטות ומסכנות חיים בקיץ הישראלי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות