המרכז למשפחה בנשר הושק בערב חגיגי

פתיחת המרכז למשפחה בנשר. צילום עיריית נשר

אופיר אבוחצירה, מנהל המחלקה לשירותים חברתיים: "אנשים עם מוגבלויות ובני משפחתם, נמצאים בלב העשייה שלנו, במחלקה לשירותים חברתיים של עיריית נשר לאורך השנה כולה. מעבר לעשיה הפרטנית של העובדים הסוציאליים, פתחנו בתקופות האחרונות את המועדונית לילדים עם מוגבלויות, את המועדון החברתי לבוגרים עם מוגבלויות, וכמובן את המרכז למשפחה. המרכז נותן מגוון מענים למשפחות של ילדים עם מוגבלויות בכל הגילאים. אני שמח לציין כי מאז פתיחת המרכז זכינו לקיים עשרות של פעילויות ומספר הנהנים מהפעילות בו הולך וגדל. אני מבקש להודות לצוות המחלקה לשירותים חברתיים, למפקחות במשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים, לראש העיר, רועי לוי, ולאדוה קאופמן, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה על הסיוע המתמיד והאוזן הקשב."

מנהלת המרכז למשפחה, נעמי מנדלבאום סיפרה על פעילות המרכז ועל התוכניות לעתיד: "אני שמחה להיות כאן בערב מיוחד זה ולהשיק רשמית את המרכז למשפחה. כיום, במרכז למשפחה אנו מפעילים תוכניות רבות למען המשפחות המיוחדות וכרגע פועלת קבוצת בישול לאחים של ילדים עם מוגבלויות, קבוצת פעילי נגישות אשר מתרחבת, ופעילים נוספים מוזמנים לעבור הכשרה ולהצטרף לקבוצה. נפתח קורס הורה להורה – שמטרתו להכשיר הורים לילדים עם מוגבלויות כמלווים של הורים אחרים. בקרוב נפתח 2 קבוצות הבעה בצילום – קבוצה לאחים בגיל ההתבגרות וקבוצת הורים וילדים. מתוכננות הרצאות וערבי מידע, שותפות באירועי "פברואר יוצא מן הכלל" של רשת המתנ"סים במטרה להגביר הסברה ומודעות וכמו כן, פעילויות לפורים וליום המעשים הטובים, שווה לעקוב ולהצטרף!"

פתיחת המרכז למשפחה בנשר. צילום עיריית נשר

בשם ועד ההורים בירכה, אילנה חייפץ שאמרה: תודה גדולה בשם ההורים לכל הצוות ולכל המתנדבים במרכז למשפחה.

לפני הרצאתו של טל פרידמן המספר על הבת המיוחדת שלו בירכה המשנה לראש העיר, אדוה קאופמן ואמרה: "אני שמחה שיצאנו לדרך חדשה ומתרגשת מאוד. לפעמים חלומות מתגשמים והקמנו את המרכז למשפחה וביחד עם הצוות המקצועי והמתנדבים אנחנו מצליחים להפוך כמה שעות בחודש לשעות של הנאה, שמחה ופעילות משפחתית. אנחנו רק בתחילת הדרך ויש לנו עוד הרבה מה ללמוד ולהגשים, אני בטוחה ומאמינה שאנחנו בדרך הנכונה לצמוח ולגדול."

טל פרידמן העביר בהרצאה מרתקת, בצורה רצינית ומבדרת את הסיפור האישי שלו וסיכם: "אהבה ללא תנאי, זה הדבר החשוב ביותר שלמדתי מהבת שלי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות