חדש בנשר: שירות ייחודי לבני משפחה המטפלים באזרח הוותיק

הרצאות למען המשפחה התומכת. צילום: עיריית נשרהרצאות למען המשפחה התומכת. צילום: עיריית נשר

את אירוע החשיפה פתחה אדוה קאופמן, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה שאמרה: "אני שמחה שאנו בעיריית נשר משתפים פעולה באמצעות המחלקה לשירותים חברתיים יחד עם העמותה למען הקשיש, נוגעים ופועלים בכל נושא של תושבי העיר ומרחיבים את הפעילות והשירותים כל הזמן. הטיפול באזרח הוותיק מצריך תמיכה נפשית ורגשית, ידע ועזרה מול הביורוקרטיה ומעטפת חברתית תומכת, את כל אלו אנו ניתן באמצעות תכנית זו".

אופיר אבוחצירה, מנהל המחלקה לשירותים חברתיים: " אני כל כך שמח וגאה שמשרד הרווחה בחר בנו להפעיל את תוכנית בני משפחה מטפלים. הגיע העת לשים את הזרקור על בני המשפחה המטפלים באזרח הוותיק שמתמודדים עם סוגיות מורכבות ומציאות לא פשוטה. נפתח מענים הן ברמה הפרטנית, הקבוצתית והקהילתית לטובת קידום נושא חשוב זה"

 

כל המעוניין לשמוע ולהתעניין בתכנית מוזמן ליצור קשר – kareen.s@nesher.muni.il
או בטלפון 04-8299265, לצפייה בחוברת הדיגיטלית ולמידע נוסף – http://www.nesher.muni.il/seniorcitizens

שירות למשפחה התומכת. נשרשירות למשפחה התומכת. נשר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות