רוקחי מחוז חיפה בכללית רקחו הצטיינות

ב־2018 העניקו רוקחי המחוז לא פחות מ־3346 הדרכות רוקחיות – גידול של 75% לעומת שנה קודמת. להישגים אלה מצטרפים פרסי הצטיינות שהוענקו לצוותי בתי מרקחת ברחבי המחוז: בית מרקחת הרמן בקרית מוצקין בניהולו של מוחמד חמוד נמצא במקום ראשון בדירוג ארצי, בית מרקחת במרפאת קרית אליהו בניהולה של קאדסיה מחרום קיבל תעודת הצטיינות על מקום שני בדירוג ארצי, בית המרקחת בבית ג'אן בניהולה של סוזאן עבדו דורג ארצית במקום השלישי ובית המרקחת בסח'נין, בניהולו של מוחמד בשיר, הגיע למקום שני בדירוג הארצי.

מדובר בהישג מרשים, בעיקר נוכח העובדה שמדובר במחוז הגדול בארץ ומאד הטרוגני באיפיוני הלקוחות והצוות ורבים מבתי המרקחת פועלים בישובים מרוחקים ובפריפריה ועם זאת הצליחו, בהשקעה רבה ובניהול נכון, תוך ראיית המטופל במרכז להוביל, גם על פני מערי רוקחות במחוזות במרכז הארץ.

 

 

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות