ד"ר מיכאל הלברטל מונה לתפקיד מנכ"ל הקריה הרפואית רמב"ם

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן בירך על המינוי: "הוא נכנס לנעליים גדולות ואני סמוך ובטוח שהוא יוביל את הצוות הרפואי וינהיג אותם להישגים מרשימים במערכת הבריאות לטובת כלל הציבור בחברה הישראלית. מאחל לו, לתושבי הצפון ולצוות בית החולים את ברכת הדרך".

משה בר סימן טוב מנכ"ל משרד הבריאות הוסיף: "אנו מכירים את הפעילות, היוזמות ויכולת הביצוע של ד"ר הלברטל ברמב"ם מזה מספר שנים. ד"ר הלברטל הוכיח יכולות גבוהות בניהול בתקופות עומס ומשבר ואנו משוכנעים שימשיך ויוביל את בית החולים הגדול בצפון לעמוד במשימות החשובות של דאגה לאיכות השירות הרפואי שניתן לתושבי הצפון, כמו גם להמשך שילוב וטיפוח הדורות הבאים של רופאים ואחיות במגזר הציבורי".

ד״ר אורלי ויינשטיין ראש חטיבת בתי החולים במשרד הבריאות הוסיפה: ״מינוי מעולה לטובת המערכת כולה. מהיכרותי עם ד״ר הלברטל אני יודעת שהוא ידע להוביל את רמבם למקומות הנכונים, ואני בטוחה שהעבודה המשותפת של המשרד ושל בית החולים תמשיך להיות פורה".

ד״ר מיכאל הלברטל עצמו מסר: "לפני כעשר שנים התמזל מזלי להיות מוזמן להצטרף להנהלת בית החולים רמב"ם ומלבד הצורך ללמוד מקצוע חדש, היות וניהול הוא מקצוע לכל דבר, התלוותה למהלך הזה הזכות לעבוד עם חברי הנהלה מדהימים ומרתקים שכל ליבם הוא למען המטופלים והרפואה הציבורית".

"למדתי רבות מפרופ' ביאר, שאת עבודתו ופעילותו למען רמב"ם ותושבי הצפון אני מעריך עד מאוד. לפנינו לא מעט אתגרים ואני סמוך ובטוח שנעמוד בכולם, כפי שהיטבנו לעשות עד היום, בזכות העובדים הנהדרים והצוותים המצוינים שלנו, ולרווחת מטופלינו".

 

צילום: פיוטר פליטר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות