בית החולים כרמל למען הסטודנטים

סגנית מנהלת הסיעוד במחלקה נורית יעקב אמרה כי החדר החדש בהחלט מוסיף ליכולות ולכלים שהמחלקה מעניקה לסטודנטים וכי המחלקה והרפואה  שזו הפעם הראשונה שהוא מגיע ל"כרמל" בתפקידו כדיקן התרשם מביקורו במחלקה ובחדר הסמינרים ואמר " המחלקות הפנימיות משקיעות בחינוך דור העתיד ואנחנו מחויבים להם. כאן בכרמל אתם תורמים לטובת הסטודנטים ואנחנו שמחים לתרום גם לכם . נעים לי מאוד להיות כאן ואני מרגיש שכרמל הוא בהחלט בית טוב ומוצלח לסטודנטים ונתמיד בשמירה ובהידוק הקשר בינינו".

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג הודה לפרופ' איזנברג על התרומה והביקור ואמר, "הביקור שלך כאן  מסמן את הקשר החזק בין הפקולטה ובין 'כרמל'. אנחנו שומרים ומעריכים מאוד את הקשר ונמשיך לבסס ולהעמיק אותו לטובת הסטודנטים ודור העתיד  של הרופאים בישראל".

 

צילום: אלי דדון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות