חדשות

צפו: מכעיס- נכה מבת ים רצתה לבלות היום בחוף "תאיו", אחרי חודשים של ניתוחים, וגילתה שלה אין כניסה, לעומת נהגים אחרים, ולמה?

אורלי, נכה 100 אחוז הגיעה היום – יום שבת בבוקר, לחוף "תאיו" שבבת ים כדי לנסות ולבלות יום אחד בים, כפי שהיא מספרת ל"ניוזים מרכז": "אני עברתי לבת ים לפני קצת יותר מחצי שנה. עברתי לבית ליד הים, אחרי שעברתי שנים קשות של 9 ניתוחים בראש ובעמוד השדרה שלי, שהפכו אותי לנכה. רציתי אחרי חודשים לבוא לים וליהנות מהיום הזה. החוף היחידי שמאפשר לי גישה נוחה לים כנכה, זה חוף תאיו. כשהגעתי עם הרכב, הצגתי בפני האדון בכניסה לחניה את תו הנכה שלי. הוא הודיע לי שאין יותר חניה במקום. לא הבנתי איך זה יכול להיות, כשראיתי בבירור שיש. ואז כשבאתי להסתובב ולחנות באדום-לבן הוא הודיע לי שאסור לי. אז באתי להסתובב ולנסוע משם ואז אני רואה שמגיעים רכבים אחריי והוא מכניס אותם לאחר ששילמו לו כסף. עמדתי ושאלתי אותו, איך פתאום יש חניות? איך פתאום יש לרכבים מקום ולי אין? האם זה קשור לעובדה שבגלל שאני נכה, אז הוא היה צריך להכניס אותי בחינם ולכן לי אין כניסה?

"הייתי שמחה אם לא הייתי נכה והייתי אדם רגיל שנכנס בלי תו נכה. כנראה לעיריית בת ים חשוב יותר הכסף מבני האדם", אומרת אורלי בעצב. "אני הייתי תושבת ראשון לציון עד לפני חצי שנה, ומעולם לא נתקלתי ביחס כזה".

כשתגיע תגובת עיריית בת ים למקרה, נפרסם אותה.

 

בתמונות: אורלי אחרי ניתוחי הראש שעברה. "רציתי ליהנות אחרי זמן ארוך מיום אחד של ים". צילומים באדיבות אורלי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות