חדשות

נהג שדיבר בנייד התבקש לעצור בצד על ידי שוטר. מזה זה התפתח למרדף דרמטי בכבישי ראשל"צ ולעוד גילויים מפתיעים

בשלב מסוים, הרכב הגיע למבוי סתום כשהוא תקוע בפקק, השוטר הרכוב על אופנוע ניצל את ההזדמנות ניגש לרכב וביצע מעצר של הנהג תוך הוצאת המפתחות מהסוויטץ' לבל ינסה להימלט בשנית.

ברכב כאמור נכח נוסע נוסף ביחד עם הנהג, בבדיקה נמצא כי הנהג תושב אזור המרכז בן 24 פסול לנהיגה (ביודעין) למשך 15 חודשים מחודש פברואר 2018 ותוקף רישיון הנהיגה פג משנת 2014, להגנתו טען כי ידע שהוא בפסילה ולכן ברח. הנוסע שנכח ברכב בן 29 מטול כרם שוהה בלתי חוקי בארץ.

קצין שנכח במקום השבית את הרכב למשך 30 ימים ושניהם נלקחו לחקירה שבסיומה הנהג נשאר במעצר והיום יובא בפני בימ"ש לדיון בבקשה להארכת מעצרו.

במשטרה מציינים: "משטרת ישראל פועלת בנחישות ובאפס סובלנות כלפי נהגים אשר שאינם נשמעים להוראות השוטרים, הימלטות מהדין היא עבירה חמורה ואנו נגיע לכל מי שינסה לברוח ולסכן את משתמשי הדרך עד אשר נמצה עימו את הדין ציינו במשטרה".

 

תמונות: הנהג שנלכד ורכבו שהוחרם. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות