Uncategorized

המועמד לראשות העיר, עו"ד שלומי הראל, על הכרזת זינגר: "שייך לאסכולה הישנה שאינה מתאימה יותר לניהול עיר מודרנית"

המועמד לראשות העיר, שלומי הראל, שמתמודד כעצמאי ומציג קו של שינוי גדול לעיר "הרדומה" כהגדרתו, הגיב על הכרזתו של זינגר ואמר: "אנו מברכים את ישראל זינגר על כניסתו למירוץ, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בראש עיר מכהן. לצערינו הקדנציה הנוכחית בהנהגתו לא היוותה נקודת מפנה בחיי העיר, נהפוכו".

הראל מונה כמה מהכשלים תחת כהונתו של זינגר והקיפאון אליו נקלעה העיר: "רמת גן מצוייה בתרדמת. פרשת הקו הסגול, האיום של עזיבת אוניברסיטת בר אילן וההחלטה האומללה להרוס את האיצטדיון מדרדרות את העיר. רמת גן נותרה רדומה עם שלל בעיותיה ואנו לא רואים שום סיבה להמשיך בדרך הזו. זינגר שייך לאסכולה הישנה שאינה מתאימה יותר לניהול עיר מודרנית. רמת גן זקוקה היום יותר מתמיד להנהגה צעירה, דינמית, אנרגטית ויוזמת שתעלה אותה על דרך המלך, זה אפשרי!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות