חדשות

מזעזע- אליזבת קרדונה, שנרצחה על ידי בן זוגה במסעדה שניהלו בדרך שלמה בת"א, הקליטה את הרצח של עצמה: "אני רוצח אותך"

מרטינס שחזר את הרצח והודה שגרם למותה כשהיא עצמה לא עשתה דבר. בחקירתו סיפר מרטינס שהמעשה נגרם כתוצאה מויכוח שהתפתח בין השניים בו המנוחה לא רצתה להשיב לו את הנייד שלו. כשאליזבת הגיעה לעסק השניים התחילו לריב. במהלך הוויכוח היא לקחה את הטלפון הנייד שלו ויצאה מהמסעדה. כעשר דקות לאחר מכן היא חזרה לעסק והנאשם דרש ממנה להחזיר לו את הטלפון. כשסירבה, לקח מרטינס סכין לחיתוך בשר בעלת להב באורך של למעלה מ-20 ס"מ והחל לדקור אותה.

הנרצחת ניסתה להגן על עצמה והכתה את הנאשם בראשו במפתחות. הוא הפיל אותה לקרקע והמשיך לדקור אותה בכל חלקי גופה – 8 דקירות הוא דקר אותה למוות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רוזי כבאז, השניים נפרדו בנובמבר 2017 אחרי כמה שנות זוגיות. בתקופה זו גרו יחד בתל אביב, וניהלו בר-מסעדה ברחוב דרך שלמה.

אחרי הפרידה, החל ביניהם סכסוך הנוגע לחלוקת הרכוש ביניהם ולקשר של המנוחה עם אחרים. בכמה הזדמנויות מרטינס איים על אליזבת שירצח אותה. ב-28 במרץ הוא הוציא את האיומים לפועל.

קרדונה, בת ה- 53, עלתה לישראל לפני כ-20 שנה והייתה דמות אהובה ומוכרת בשכונת התקווה, והפכה למאוד אהובה בקרב הקהילה הקולומביאנית בארץ.

היא הייתה אם לבת גדולה שנותרה בחו"ל ובת קטנה וצעירה יותר שכבר נולדה בארץ.

 

תמונה: אליזבת קרדונה. צילום: אלבום משפחה

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות