Uncategorized

צפו: קבוצות פלסטיניות מוציאות הודעות ברכה לנטלי פורטמן על החלטתה להחרים את פרס "בראשית". פורטמן: "אני מחרימה את נתניהו, לא את ישראל"

ארגון פלשתיני אחר, היושב באירלנד בירך גם הוא את פורטמן וכתב: "כבוד! כבוד על החלטתך האמיצה לא לתמוך בישראל. מחכים שתמשכי כל תמיכה במדינה הציונית".

לצד אלו, את דף הטוויטר של פורטמן שתפו יהודים וישראלים רבים שגינו את השחקנים ואמרו לה כי היא פוגעת בישראל וכי החלטתה נובעת מ: "בורות ונהירה אחר ההמון. את שצעדת בצעדת הנשים בארצות הגרית נותנת ידך לארגון כמו חמאס שרומס גם את הנשים".

הודעת תמיכה של ארגון פלשתיני בנטלי פורטמן. צילום: טוויטר

פורטמן עצמה הוציאה בחשבון שלה הודעה, הבוקר בה היא מבהירה, כי החלטה לא לבוא ולקבל את פרס "בראשית" נובעת מהחרמתה את ראש הממשלה בנימין נתניהו וביקורת שיש לה עליו ועל המדיניות שלו. כך כותבת פורטמן:

"תנו לי לדבר בשם עצמי. החלטתי לא להגיע לטקס כי לא רציתי להיראות כתומכת בבנימין נתניהו, שאמור היה לנאום בו. אני לא חלק מתנועת בי-די-אס ואינני תומכת בה. כמו ישראלים ויהודים אחרים בעולם, אני יכולה לבקר את ההנהגה בישראל בלי לרצות להחרים את האומה כולה.

ההודעה שפרסמה הבוקר נטלי פורטמן. צילום: טוויטר

אני מוקירה את חבריי בישראל ואת המשפחה, את האוכל הישראלי, הספרים, האמנות, הקולנוע והריקוד. ישראל הוקמה בדיוק לפני 70 שנה כמקלט לפליטים מהשואה. אבל ההתעמרות באלה שסובלים מהזוועות של היום לא עולה בקנה אחד עם הערכים היהודיים שלי.

‏בגלל שאכפת לי מישראל, אני חייבת לצאת נגד אלימות, שחיתות, אי שיוויון וניצול של כוח. אנא אל תצטטו בשמי מילים שאינן באות ישירות ממני. החוויה הנוכחית מביאה אותי לתמוך במספר עמותות צדקה בישראל. אודיע באילו בקרוב ואני מקווה שאחרים יצטרפו ויתמכו בעבודה הנהדרת שהן עושות".

 

תמונה: נטלי פורטמן. צילום: ג'ורג' ביארד ויקיפדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות