ניוזים חמיםחדשותבית שמש

דקר אדם וכלב בבית שמש עם סכין ופצע אותם: שוטרי תחנת בית שמש עצרו לחקירה את תושב העיר החשוד במעשה.

קצין אח״מ תחנת בית שמש: ״מקרה חריג שבו אדם דקר כלב וגם את בעליו לעיני בת זוגו באכזריות״

התקבל במוקד 100 של המשטרה במחוז ירושלים, דיווח על דקירה שהתרחשה ברחוב, בעיר בית שמש.
שוטרי תחנת בית שמש שהוזעקו למקום, החלו בבירור נסיבות המקרה ואיסוף ממצאים בזירה.

עפ״י החשד, החשוד דקר עם סכין את כלבם של בני זוג, ולאחר מכן התעמת עם בעל הכלב ודקר גם אותו. כתוצאה מכך, בעל הכלב שנדקר מספר פעמים בפלג גופו העליון, פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.
גם הכלב שנדקר, פונה לטיפול וטרינרי ועבר הליך כירורגי.

בתום סריקות שביצעו השוטרים אחר החשוד בדקירה, הוא אותר בתוך זמן קצר בסמוך לביתו, עם כתמי דם על בגדיו. בלשי תחנת בית שמש, עצרו את החשוד במעשה (35, תושב בית שמש) והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

כעת חוקרי תחנת בית שמש פועלים להבין מה גרם לאותו החשוד לבצע את המעשה המסוכן, כשדקר בעל חיים ובהמשך גם את בעליו.

רפ״ק אביעד בלמס קצין החקירות והמודיעין בתחנת בית שמש: ״לצערי אנחנו נתקלים לעיתים קרובות במקרי אלימות שונים במרחב הציבורי. כאן מדובר במקרה חריג שבו אדם דקר כלב וגם את בעליו, זאת לעיני בת זוגו באכזריות. מעשיו המסוכנים היו יכולים להוביל לפציעה חמורה הרבה יותר של האיש וכלבו. כתוצאה מהמעשה, שניהם נזקקו לטיפול רפואי עם חתכים משמעותיים בגופם כתוצאה מפגיעות הסכין. שוטרי התחנה עצרו בתוך זמן קצר את החשוד במעשה, וכעת אנחנו פועלים להבין את מניעיו, להשלים את החקירה ולמצות עמו את הדין״.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות