ניוזים חמיםחדשותירושלים

ירושלים: תושב בת ים סחר בסמים בעיר הבירה ונעצר על ידי בלשי היחידה המרכזית בירושלים. בין ״הקליינטים״ היו גם קטינים תלמידי בית ספר. ברכבו של הנאשם, איתרו הבלשים סמים במשקל רב

הגישה נגדו התביעה המשטרתית בירושלים כתב אישום בגין 7 מקרים של סחר בסמים, לצד בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים

במסגרת המאבק המשטרתי המתמשך נגד הסחר בסמים בניגוד לחוק, בוצעה החודש פעילות סמויה של בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים נגד סוחר סמים, שמכר סמים לבגירים וקטינים באזור ירושלים.

בתאריך 10.6.24, הבחינו בלשי המשטרה ברכבו של הנאשם בעת ביצוע עיסקאות סחר בסמים למספר "קליינטים". בעקבות כך, בוצע מעצרו של הנאשם, תושב בת ים בשנות ה-30 לחייו.

בחיפוש שערכו הבלשים ברכבו, אותרו ונתפסו: מריחואנה וחשיש, שמן חשיש ועוגיות חשיש, במשקל של מספר קילוגרמים. הנאשם נעצר והועבר לחקירה בימ״ר ירושלים. מעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת.

מהחקירה בנוער חשיפה ימ״ר ירושלים, עולה כי הנאשם היה קובע עם ״קליינטים״ מקומות מפגש שונים באזור ירושלים למסירת הסמים, זאת באמצעות היישומון טלגרם. הנאשם מכר להם חשיש בתמורה ל:35-70 ש״ח לגרם סמים, וככל שהכמות הייתה גדולה יותר, כך המחיר לגרם סמים היה קטן יותר, בהתאמה.

בימים האחרונים הושלמה החקירה בעניינו של הנאשם ובוססו נגדו ראיות ל-7 עסקאות של סחר שיטתי ומתמשך בסמים, בעסקאות שבוצעו במהלך השבועות האחרונים, ובתיק נוסף של החזקת סמים שלא לצריכה עצמית. היום, הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום, עם בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות