ניוזים חמיםירושלים

ויכוח בין חברים הוביל לאלימות, והסתיים בתלישת חלק מהאוזן

. שוטרי מחוז ירושלים עצרו את הנאשם, ולאחר שהושלמה חקירתו, הוגש כתב אישום נגדו על ידי התביעה המשטרתית

בתאריך 21.5 התלונן תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, כי מוקדם יותר החודש הותקף באלימות על ידי אחד מחבריו בעת שישבו ובילו בבית עסק במרכז העיר. בעקבות כך, החלה חקירה בתחנת לב הבירה שבמחוז ירושלים.

על פי ממצאי החקירה ועובדות כתב האישום, בתאריך 10.5 ישבו שני החברים בבית העסק. במהלך הבילוי המשותף התגלע ויכוח בין הנאשם הקורבן. בשלב מסוים, נשך הנאשם את אוזנו השמאלית של הקורבן בחוזקה רבה עד כדי שניתקה חתיכה מחלקה העליון של האוזן.

בעקבות כך, נסע הקורבן עצמאית לטיפול רפואי, אך למרבה הצער לא ניתן היה לשחזר ולחבר את החלק שנתלש בנשיכה. עוד עלה בחקירה במשטרה, כי בטרם עזיבתו את מקום הבילוי, איים הנאשם כלפי הקורבן שלא יפנה למשטרה.

בעקבות כך, הוצא צו מעצר בבימ"ש נגד הנאשם, תושב ירושלים כבן 30, ונעשו פעולות לאיתורו. בתאריך 28.5 הוא אותר ונעצר על ידי בלשי תחנת לב הבירה שבמחוז ירושלים, והועבר לחקירה במשטרה.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבימ"ש לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות. בימים האחרונים הושלמה החקירה, והגישה יחידת התביעות של מחוז ירושלים את כתב האישום נגדו בגין עבירות של חבלה חמורה ושיבוש הליכי משפט. כתב אישום זה הוגש לצד בקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

פקד יוסי רגב, קצין חקירות תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, ציין: ״מדובר במקרה אלימות חמור שבמהלכו נשך הנאשם את אוזנו של הקורבן, רק בשל ויכוח שהתגלע בין השניים במהלך בילוי משותף. כתוצאה ממעשיו, נתלש חלק מאוזנו של הקורבן, שבנוסף לכך ספג איומים מצד הנאשם בעניין דיווח על המעשה למשטרה. למעשה הוא גרם לו נזק בלתי הפיך. לאחר שעצרנו אותו ומעצרו הוארך, השלמנו את החקירה וביססנו תשתית ראייתית נגדו שהובילה לכתב אישום. נמשיך לפעול נגד כל אלו שנוהגים באלימות עד למיצוי הדין עמם.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות