ניוזים חמיםחדשותירושלים

ירושלים: רוכבת אופנוע נפצעה אנוש בתאונה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי לרוכבת אופנוע (כבת 30) שנפצעה אנוש ברחוב גרשון אגרון בירושלים

אברימי פרידמן חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח – מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ורוכבת אופנוע. הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת התאונה תוך ביצוע פעולות החייאה, לאחר מכן היא פונתה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על רוכבת אופנוע שנפגעה מרכב ברחוב גרשון אגרון בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, אישה כבת 30 במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה עם חבלה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום במד"א אשר אייכלער סיפר:

"רוכבת האופנוע שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה. אזרחים סיפרו לנו שהיא נפגעה מרכב. מיד התחלנו בביצענו פעולות החייאה מתקדמות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה אנוש."

 

מתנדב 'צוות הצלה' אשר אייכלר מוסיף: כשהגעתי למקום ראיתי רוכבת אופנוע, אישה כבת 30 מוטלת על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שנפגעה מרכב במהלך הרכיבה.

"יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד"א, ביצענו בה פעולות החייאה הכולל עיסויים והנשמות, והיא פונתה על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שערי צדק בעיר."

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות