חדשותבית שמש

שוטרי תחנת בית שמש עצרו חשוד בהפרת סדר בעיר לאחר שהבעיר פחים

כוחות משטרה הוזעקו בעקבות הפרת סדר של עשרות משתתפים בשכונת רמב"ש ד׳ ובמהלכה הם הציתו פחים במקום. שוטרי תחנת בית שמש שהגיעו למקום, עצרו חשוד תושב העיר בשנות ה-20 לחייו והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר

על פי החשד, מדובר בחשוד שמשתייך לקומץ קיצוני בעיר ומתנגד לדרכי התנהלות הרשות המקומית וביצע את המעשה על רקע זה.

על פי החשד אותו החשוד גם היה מעורב במקרה נוסף שהתרחש לאחרונה ובמהלכו, תקף יחד עם נוספים באמצעות אבנים צוות פיקוח של עיריית בית שמש שהגיעו ברכבם אל השכונה במסגרת פעילות אכיפה של חוק התכנון והבניה. במקרה זה שבחקירת משטרה, נופצה שמשת הרכב של הפקחים, והתיז אחד המעורבים תרסיס פלפל לתוך הרכב. כתוצאה מכך נזקקו שני פקחי הרשות המקומית לטיפול רפואי.

החשוד הובא  בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד ב-3 ימים, עד לתאריך 7.2.24 וחקירת המקרים נמשכת במשטרה.

מעצר זה מצטרף למעצר נוסף שביצעו שוטרי תחנת בית שמש בשבוע החולף בגין תקיפת צוות הפיקוח של עיריית בית שמש. לפני מספר ימים נעצר חשוד תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבותו בתקיפת צוות הפיקוח והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

משטרת ישראל תמשיך לפעול למעצר ומיצוי הדין נגד כל מי שיפר את הסדר הציבורי, יגרום נזק לרכוש ויפעל באלימות כלפי עובדי ציבור וגורמי האכיפה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות