בריאותירושלים

נפתחת מרפאת כללית שלישית באפרת

הקופה הגדולה בישראל מרחיבה את שירותיה הרפואיים באפרת. למען רווחת מטופלי כללית, תיפתח ביום רביעי הקרוב, ה-7 בפברואר מרפאת כללית שלישית ביישוב. המרפאה תציע שירותי רפואת המשפחה והילדים, בית מרקחת, שירותי סיעוד ומשרד

המרפאה ממוקמת בשכונת הזית, בקניון "אפרת סנטר" ברחוב זית שמן 2 .המרפאה משתרעת על שטח של כ-300 מטרים ומעל 3 מיליון ₪ הושקעו בהקמתה.
המרפאה החדשה תצטרף ל 2- המרפאות של כללית ביישוב , ותציע טיפול מצוות מקצועי ומסור, ציוד חדיש, זמינות טובה ומגוון שירותים רפואיים ממש ליד הבית.

ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים: "אנחנו בכללית קשובים מאוד לצרכים של תושבי אפרת וגוש עציון. עם התרחבות הישוב, דאגנו לפתוח מרפאה נוספת שתעניק רפואה איכותית ושירות מצוין לתושבי שכונת הזית. התרחבות השירותים באפרת מתווספת לפתיחת המרפאה של כללית באלעזר לפני כשנה שכללה חידוש והגדלת מכון פיזיותרפיה ורפואה יועצת לצד רפואת משפחה וילדים. לאחרונה הורחבו שירותי התפתחות הילד באפרת שברחוב התאנה ואנחנו נמשיך לעבות את שירותי הרפואה היועצת באזור על מנת להנגיש את השירותים לתושבים קרוב לבית".
המרפאה החדשה "אפרת הזית" תעבוד שישה ימים בשבוע, פעמים בשבוע יינתן שירות בשעות אחר הצהריים.
דנה עצמון, מנהלת אדמיניסטרטיבית במינהלת התיישבות בכללית מחוז ירושלים:" אני שמחה ומתרגשת לקראת פתיחת המרפאה שתאפשר הרחבת השירות הרפואי בשכונת הזית ותרחיב את שירותי רפואת המשפחה והילדים ,עבור תושבי היישוב".

"אני שמחה שהצלחנו להקים מרפאה חדשה למרות כל האתגרים שעמדו לפנינו בתקופה מורכבת זו. המרפאה משלבת בתוכה סטנדרט תכנוני- הנדסי- עיצובי גבוה המקנה למטופל רווחה, נגישות ופרטיות בהתאם לדרישות שכללית מציבה בכל מרפאה בישראל", מסכמת טלי חביב, מנהלת אדמיניסטרטיבית מחוזית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות