ניוזים חמיםחדשותבריאותירושלים

בשורה למבשרת: בית המרקחת במבשרת ציון פותח את שעריו

לאחר תקופה בת מספר שבועות שהוקדשה לשיפוצים והרחבות, פתח בימים האחרונים את שעריו בית המרקחת המחודש במרכז הרפואי של כללית במבשרת ציון

בית המרקחת הממוקם ברחוב החרמון בעיר, מהווה חלק ממנעד רחב של שירותים הניתנים במרכז הרפואי, לרבות רפואה ראשונית, רפואה יועצת: רפואת עור, רפואת נשים, רפואת אף אוזן גרון, רפואת עיניים , מכון להתפתחות הילד, מכון פיזיותרפיה ועוד.

בית מרקחת יפעל שישה ימים בשבוע, ובימי א', ג' וה' יינתן מענה רציף משעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 19:00 בערב. צוות רוקחים ותיק ומקצועי ימשיך ללוות ולהעניק שירות למטופלים

לאור הצרכים שעלו מן השטח והיקף השירותים שגדל בבית המרקחת בשנים האחרונות, הוחלט בהנהלת המחוז להרחיב את שירותיו. כעת עם תום תקופת השיפוץ, הוא מציע 4 עמדות ניפוק, כולל מחסן רחב היקף המאפשר החזקת מלאים גדולים של תרופות בזמינות גבוהה.

לורה גבאי, מנהלת רוקחות במינהלת הראל: "בית המרקחת המשודרג מהווה מרחב נעים ומזמין עבור כלל לקוחות כללית. שני שירותים נוספים שניתנים באמצעות האפליקציה של כללית יכולים לשדרג את החוויה של המטופל. הראשון- זימון תור לבית מרקחת. השני-הזמנת תרופות און-ליין לאיסוף עצמי או כולל משלוח עד הבית. בימים אלו השירות משלוח תרופות עד הבית ללא עלות עבור כל מטופלי כללית".

עידית לוי, מנהלת רוקחות מחוזית, מחוז ירושלים כללית: "בית המרקחת במבשרת ציון הינו בית מרקחת שירותי ומקצועי, הנותן מענה לכלל לקוחות כללית במבשרת וביישובים הסמוכים אליה. מעבר לניפוק תרופות, בית המרקחת מספק שירות הדרכה רוקחית המתבטא במפגש בלתי אמצעי בין הרוקח למטופל. במסגרת המפגש הם יושבים יחד על סוג התרופות, תוך הקפדה על זמני הנטילה והמינונים הנדרשים. אני מלאת גאווה בצוותי הרוקחות שלנו אשר נמצאים בחזית השירות, כולל בזמן המלחמה בה הם ממשיכים לתת שירות מיטבי מסביב לשעון".

יצוין כי במחוז ירושלים של כללית פועלים סך הכל 113 בתי מרקחת, המצויים בפריסה רחבה ובהם ניתן שירות על ידי כ-200 רוקחות ורוקחים מכלל המגזרים והאוכלוסיות. בחודשיים הקרובים עתידים להיפתח שני בתי מרקחת נוספים בבית שמש ואפרת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות