ניוזים חמיםחדשות

שוטרי מחוז ירושלים עצרו לחקירה חשודה בחשד להונאה ומעילה בכספי עמותת איחוד הצלה, שם עבדה במסגרת תכנית שיקום אסירים. על פי החשד היא השיגה במרמה מאות אלפי שקלים באמצעות דיווחים כוזבים על תאונות דרכים עם רכבי העמותה – תאונות שלא התרחשו מעולם

בחודשים האחרונים, התקבלה תלונה במשטרה מהנהלת עמותת ״איחוד הצלה״, שהעלתה חשד להונאה ומעילה בכספים מכספי העמותה לאחר בדיקה שהתקיימה בארגון. עם קבלת התלונה נפתחה חקירה סמויה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים

מהחקירה במשטרה עולה כי אחת העובדות בעמותה ששולבה בתפקיד בתחום התחבורה בארגון, והייתה אחראית להסדר מול מוסכים במסגרת תאונות ונזק שנגרם מרכבי העמותה, זאת במסגרת תכנית שיקום אסירים (לאחר שסיימה לרצות את עונשה), ביצעה מעשי מרמה והונאה ומעלה בכספי העמותה.

על פי החשד, אותה העובדת ביצעה מעילה בהיקף של מאות אלפי שקלים, זאת על ידי הגשת חשבוניות מזויפות של מוסכים שונים ברחבי הארץ. המעילה בוצעה באמצעות דיווח על תאונות דרכים פיקטיביות עם רכבי העמותה שלא התרחשו מעולם, ונזקים פיקטיביים שנגרמו לאזרחים בעקבותיהם.

עפ״י החשד הכספים שהושגו במרמה מכספי איחוד הצלה באופן זה, הועברו לקרובי משפחתה או לחשודה ישירות, וכן לבתי עסק ונותני שירותים שונים, הכל לתועלתה האישית.

בתום פעולות חקירה מגוונות, אתמול הפכה החקירה המשטרתית לגלויה, כשבלשי ימ״ר ירושלים עצרו בביתה את החשודה (בשנות ה-30 לחייה, תושבת שהם).
החשודה הועברה לחקירה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים בחשד לקבלת דבר במרמה, גניבה ממעביד, זיוף, קשירת קשר לביצוע פשע, הלבנת הון ועוד. לבקשת המשטרה, אמש הוארך מעצרה בבית משפט השלום בירושלים, עד לתאריך 4.2.24.

בנוסף נעצרה גם אחות של החשודה, שעפ״י החשד קיבלה שלא כדין כספים בסכומים גבוהים, כחלק ממעשה ההונאה והמעילה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות