ניוזים חמיםחדשות

2 תושבי ירושלים נסעו עד בית שמש עם בקבוקי תבערה והציתו חנות סלולר, כי לטעמם מכרו טלפונים לא מספיק "כשרים"

המשטרה פיענחה הצתת חנות סלולר בבית שמש: מהחקירה עולה כי החשודים, תושבי ירושלים, הגיעו במונית לבית שמש כשבאמתחתם בקבוקי בנזין, הציתו את חנות הסלולר ונמלטו חזרה לירושלים. הציתו את החנות כי לטעמם לא נמכרו שם טלפונים "כשרים"

המשטרה פיענחה הצתת חנות סלולר בבית שמש: מהחקירה עולה כי החשודים, תושבי ירושלים, הגיעו במונית לבית שמש כשבאמתחתם בקבוקי בנזין, הציתו את חנות הסלולר ונמלטו חזרה לירושלים. הציתו את החנות כי לטעמם לא נמכרו שם טלפונים "כשרים"

במהלך השבועות האחרונים, התנהלה חקירה בתחנת בית שמש במחוז ירושלים בעקבות הצתת חנות לממכר טלפונים סלולריים בבית שמש. עפ״י החשד הרקע למעשה הנו סוגיית "כשרות" המכשירים והתנגדות גורמים קיצוניים למכירתם. במסגרת החקירה, עצרו בלשי תחנת בית שמש שני חשודים המעורבים במעשה וחקירתם הושלמה בימים האחרונים. היום צפוי נגדם כתב אישום.

בתאריך 7.1.24 בסביבות השעה 3:15 לפנות בוקר, התקבל דיווח למוקד המשטרה על שריפה בבית עסק לממכר טלפונים סלולריים בעיר בית שמש. בעקבות כך, נגרם נזק כבד לעסק ולתכולתו. למקום הוזעקו שוטרי תחנת בית שמש במחוז ירושלים וכוחות כב״ה.

בעקבות המקרה, החלו חוקרי המשטרה והזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים באיסוף ממצאים ונפתחה חקירה במשטרה. מפעולות חקירה ראשוניות בזירה, התחזק החשד כי מדובר בהצתה מכוונת.

מהחקירה במשטרה עלה כי שני החשודים הגיעו ברכב סמוך למקום, ניגשו רגלית אל בית העסק ולאחר שפרצו את דלת העסק ושפכו חומר דליק, הציתו אש במקום ונמלטו.
בעקבות ממצאים אלו, פעלו חוקרי תחנת בית שמש וגורמי המודיעין, לאיתורם של החשודים, ובתחילה אותר נהג הרכב ונעצר לחקירה.

לאחר ביצוע פעולות החקירה בתחנת בית שמש תוך שימוש באמצעים שונים ומגוונים במטרה להתחקות אחר החשודים במעשה, נחשפה זהות המעורבים. בהתאם לצווי בימ"ש שהוצאו לטובת מעצרם של החשודים, בתאריך 8.1.24 איתרו בלשי תחנת בית שמש את שני החשודים בדירתו של אחד מהם, והשניים נעצרו.

בחיפוש בדירה, איתרו הבלשים 4 בקבוקי תבערה ורימוני גז ועשן שנתפסו על ידי השוטרים. החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בית שמש.

עוד נודע בחקירה כי קודם למעשה, ניגש אחד החשודים אל תחנת דלק על גבי קטנוע, מילא בקבוקים בחומר דליק ושב אל הדירה בה שהו בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים. לאחר שביצעו את ההצתה המיוחסת להם, שבו בשלב מאוחר יותר אל הדירה, שם ניסו להעלים ראיות הקושרות אותם למעשה.

מעצרם של שני החשודים הוארך לבקשת המשטרה בבימ"ש מעת לעת, וחוקרי המשטרה ביססו נגדם תשתית ראייתית להצתת החנות. לאחרונה הושלמו פעולות החקירה במשטרה, והיום צפוי נגדם כתב אישום על ידי הפרקליטות.

קצין אח״מ תחנת בבית שמש, רב פקד אביעד בלמס ציין: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל נסיון לפגוע בבעלי עסקים, בין אם אלו מוכרי סלולר ובין אם מדובר בבעלי עסקים אחרים ותמשיך לפעול בנחישות ובכל האמצעים שברשותה כנגד מקרים פסולים של ונדליזם ואלימות באשר הם. בזכות נחישות שוטרי תחנת בית שמש במחוז ירושלים, החקירה שהתנהלה בשבועות האחרונים בעקבות הצתת חנות טלפונים בעיר הושלמה לאחר שחוקרי התחנה הצליחו להתחקות אחר החשודים ולעצור אותם. עם סיום החקירה, צפויים נגדם כתבי אישום. התנהלות פסולה זו של אותם פורעי חוק, לא תרפה את ידנו ממאבק בפשיעה ונמשיך לפעול באמצעות מגוון כוחות ואמצעים למיצוי הדין עם אותם עבריינים שינסו לפגוע בשלום הציבור, בטחונו ורכושו".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות