חדשותירושלים

המאבק המשטרתי בנגע הסמים המסוכנים: מכרו סמים מסוכנים ונתפסו ע״י בלשי ימ״ר ירושלים, במהלך עסקאות ביום שבוצעו ע״י שוטרים סמויים

מבין סוחרי הסמים שנעצרו בירושלים: תלמיד בית ספר, שנחשד כשמכר סמים לבני נוער בין כותלי בית הספר שבו למד. בסיום חקירתם במשטרה הוגש נגד שלושה סוחרי הסמים כתב אישום על ידי יחידת התביעות במחוז ירושלים

במהלך השבועות האחרונים, בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים ביצעו פעילות מבצעית ממוקדת נגד סוחרי סמים בירושלים. מדובר בפעילות גלויה וסמויה, שכללה עסקאות ביום של קניית סמים והפעלת שוטרים סמויים. הפעילות המשטרתית חשפה סחר בסמים מסוכנים ממגוון סוגים, בהם קוקאין, MDMA, קנאביס ועוד.

באחד המקרים התחקו בלשי ימ״ר ירושלים אחר נאשם בן 18, שעפ״י החשד סחר בסמים גם בתוך כותלי בית ספר שבו למד בירושלים. בעקבות כך, שוטר ושוטרת סמויים יצרו עמו קשר, ורכשו ממנו סמים מסוכנים שונים בהם קוקאין, זאת במספר הזדמנויות שונות במהלך החודשיים האחרונים. הנאשם נעצר לחקירה במשטרה ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ״ש.

במקרה אחר, אותר נאשם (בשנות ה-20 לחייו תושב ירושלים) בסחר בסמים במרכז העיר ירושלים, והחלה גם נגדו חקירה ופעילות משטרתית סמויה. בחודש שעבר שוטר סמוי מימ״ר ירושלים רכש ממנו סמים מסוכנים מסוג קוקאין ו-MDMA במספר הזדמנויות שונות. הנאשם נעצר לחקירה בימ״ר ירושלים, ומעצרו הוארך מעת לעת.

כמו כן במהלך הפעילות, נעצר נאשם נוסף בשנות העשרים לחייו תושב מרכז הארץ, לאחר שמכר קוקאין תמורת אלפי שקלים לשוטר סמוי שביצע ממנו עסקת ביום. גם מעצרו של נאשם זה הוארך מעת לעת.

עם סיום החקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, התגבשה תשתית ראייתית נגד שלושת הנאשמים שנעצרו בעבירות של סחר והפצת סמים. בהלך בימים האחרונים הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים נגדם כתבי אישום שונים.

רפ״ק גיא אברהמי ר׳ מחלק נוער חשיפה בימ״ר ירושלים ציין: ״המאבק שלנו בנגע הסמים המסוכנים נמשך כל העת. במקרה הזה אותם סוחרי סמים הפיצו את הסמים וביצעו מכירות ברחוב, ובאחד המקרים אף לבני נוער במוסד חינוכי. המיקוד שלנו בהקשר זה הוא בסוחרי ומפיצי הסם, ולצורך כך ביצענו פעילות סמויה וחכמה עם שימוש בכל האמצעים הרלוונטיים. המטרה הייתה לחשוף, לאתר, ולגבש תשתית ראייתית נגד אותם סוחרי סמים המסכנים את שלום הציבור ובריאותו בגלל בצע כסף. בסיום החקירה הוגשו נגדם כתבי אישום ע״י יחידת התביעות בירושלים, שהם שותפים מלאים שלנו להליך הפלילי ולמאבק הנחוש בנגע הסמים בגזרת מחוז ירושלים״.
——

דוברות המשטרה
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות