ניוזים חמיםחדשותבריאותירושלים

בקרוב: כללית פותחת מרפאה חדשה בהר חומה

"כללית מלווה את תושבי השכונה בפן הבריאותי כבר שנים רבות, לאור התפתחות השכונה החלטנו להרחיב את השירותים של כללית ולהנגיש אותם לאזורים נוספים בהר חומה המתפתחת. עדיין לא סיימנו , הפתעות נוספות יהיו בהמשך" ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים

הקופה הגדולה בירושלים מרחיבה שירותים הרפואיים בהר חומה. למען רווחת מטופלי כללית, תיפתח מרפאת כללית שלישית בשכונה. המרפאה בת שתי קומות תציע שירותי רפואת המשפחה, רפואה יועצת, בית מרקחת ושירותי סיעוד. המרפאה שממוקמת במקום מרכזי בחלק החדש של השכונה ברחוב איש מצליח ומתווספת לשתי מרפאות הוותיקות של כללית בהר חומה, משתרעת על שטח של מעל 400 מטרים ומשאבים גדולים הושקעו בהקמתה.
כאמור, המרפאה החדשה תצטרף ל 2- המרפאות הגדולות של כללית בשכונה ותציע טיפול מצוות מקצועי ומסור, ציוד חדיש, זמינות טובה יותר ומגוון שירותים רפואיים ממש ליד הבית.
סמדר יפרח, מנהלת אדמיניסטרטיבית במינהלת לב ירושלים: "אני שמחה ומתרגשת לקראת פתיחת המרפאה שתאפשר הרחבת השירות הרפואי בשכונה ותציע נוסף לשירותי רפואת המשפחה והילדים ,מגוון רחב של שירותי רפואה היועצת וביניהם: אא"ג, נשים, אורתופדיה ועור".

אמיר בן יהודה, המהנדס המחוזי: "מנכס מאתגר המחולק לשלושה חלקים הצלחנו לייצר מרפאה מזמינה וחדשנית לרווחת מטופלי כללית. המרפאה משלבת בתוכנה סטנדרט תכנוני- הנדסי- עיצובי גבוה המקנה למטופל רווחה, נגישות ופרטיות בהתאם לרמה המצופה מהמרפאה הגדולה בישראל ".

"כללית מלווה את תושבי השכונה בפן הבריאותי כבר שנים רבות, לאור התפתחות השכונה החלטנו להרחיב את השירותים של כללית ולהנגיש אותם לאזורים נוספים בהר חומה המתפתחת. עדיין לא סיימנו , הפתעות נוספות יהיו בהמשך", מסכם ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים.

סמדר יפרח ואמיר בן יהודה בביקור עבודה במרפאה שעתידה להיפתח בקרוב בהר חומה ירושלים. קרדיט צילום: דוברות כללית
סמדר יפרח ואמיר בן יהודה בביקור עבודה במרפאה שעתידה להיפתח בקרוב בהר חומה ירושלים. קרדיט צילום: דוברות כללית
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות