חדשותירושלים

בית וגן: תינוק כבן חודשיים ננעל לבדו ברכב וחולץ בשלום על־ידי מתנדבי ידידים.  "ביצירתיות שלפנו את המפתח מתוך התיק של האמא" 

התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוק כבן חודשיים, שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב יוסף חכמי שבשכונת בית וגן, בירושלים

שמעון שטרן – מוקדן ידידים, קיבל את השיחה והזעיק את המתנדבים באזור. יהודה שאואט – מנהל סיירת ירושלים, יוסף מזרחי, יעקב חנינה, מאור ישראל זאנה, אליעזר סקורניק, דב קגן, אבי מזרחי ואוריאל בונלי – מתנדבי הסניף, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו בשלום את התינוק, ללא גרימת נזק לרכב.

יהודה מתאר: "כשהגעתי למקום, הבחנתי שמדובר בדגם רכב שפתיחתו מורכבת. האמא הייתה לחוצה וחששה לשלומו של בנה התינוק, בשל גילו הקטן. אחרי הערכת מצב זריזה ובעצה אחת עם שאר הכוננים, חתרנו לשליפת המפתח מתוך הרכב. בפעולה מהירה פתחנו את הדלתות, ומסרנו את התינוק לאמו, לא לפני שבדקתי את שלומו, במסגרת תפקידי כנהג וחובש ברפואת חירום".

מאור מוסיף: "מפתח הרכב היה מונח בתוך התיק של האמא, שנשאר בפנים הרכב. פעלנו ביצירתיות ובנחישות והצלחנו לתפוס את התיק ולהפוך אותו. כשזיהינו שהמפתח נפל לריצפת הרכב, לחצנו עליו וכך השתחררה הנעילה המרכזית".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות