ניוזים חמיםחדשות

תושב ירושלים בן 70 נתן לילדות לנהוג ברכבו ובתמורה קיים עימן יחסי מין. מדובר בעבירות מין קשות שביצע במספר ילדות בעיר

השוטרים איתרו בת 13 נוהגת ברכב ללא רישיון בירושלים ליד אדם בשנות השבעים לחייו, והחקירה המשטרתית חשפה חשדות לעבירות מין שביצע בה ובנערות אחרות

 

חקירת הפרשייה המורכבת והרגישה שנוהלה על ידי חוקרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, החלה בתאריך 22.12 בשעות הצהריים, בעת שהתקבל דיווח על מפגש בין קטינה בת 13 לחשוד בן כ-70 באזור דרום העיר ירושלים, וכי השניים בנסיעה ברכבו של החשוד.

מיד עם קבלת הדיווח, החלו שוטרי הסיור בסריקות אחר הרכב, עד שאותר בסיוע לוחמי מג"ב באזור כביש המנהרות כאשר נוהגת ברכב הנערה כבת 13 בלבד, והחשוד (בשנות ה-70 לחייו) לצידה. השניים עוכבו לתחנת המשטרה מוריה, ושם הוחלט על מעצרו.

מחקירת המשטרה עלה כי לא מדובר במפגשם הראשון של השניים. על פי החשד, החשוד קיים מפגשים מיניים עם הקטינה תמורת תשלום כספי של מאות שקלים בכל פעם, על אף גילה הצעיר. עוד נודע בחקירה כי ישנן קורבנות נוספים, קטינות אף הן, כלפיהן על פי החשד ביצע החשוד הצעות מיניות ומעשים מגונים. בחקירת המשטרה התברר כי החשוד קיים שני מפגשים מיניים עם הקטינה במחסן הנמצא בשכונת קטמון בעיר ובמסגרת החקירה המיוחדת שנערכה, הגיעו לשם חוקרי המשטרה ונאספו ממצאים וראיות הקושרים את החשוד למעשים.

עוד נודע במהלך החקירה כי על פי החשד, הציע החשוד לקטינה נוספת לשכב עמו אך זאת סירבה. ככל הנראה על מנת לנסות ולשנות את החלטתה, התיר גם לה החשוד לנהוג ברכבו חרף גילה הצעיר והעובדה שלא הוציאה רישיון נהיגה מעולם.
כמו כן, גילו חוקרי המשטרה עוד מספר מקרים נוספים שבהם ביצע החשוד מעשים מגונים בקטינות, כאשר בכל המקרים מעשה זה היה מלווה בתשלום או הצעה לתשלום מצדו.

לאחר שמעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט השלימו חוקרי תחנת מוריה את מלאכת החקירה יחד עם גורמי המקצוע הרלוונטיים ביניהם עובדי הרווחה, בחשד לעבירות אינוס, מעשים מגונים והתרה לאחר נהיגה ללא רישיון כחוק.

בימים האחרונים הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום, תוך שמעצרו של החשוד הוארך עד לתאריך 8.1.24 לטובת כך.

פקד חנוך גסנר, קצין חקירות מתחנת מוריה סיפר: ״מדובר באחת הפרשיות המורכבות והקשות שנתקלנו בהן. פרט למישור הפלילי מאופי המעשים והחשדות המיוחסים לחשוד המבוגר, יש את הקורבנות הקטינות שנזקקות לטיפול גורמי רווחה ששולבו כבר בתחילתה של החקירה. ככל שהתקדמה החקירה התחזקו הראיות שנאספו הודות לאומץ ליבן של הצעירות וממצאים פורנזיים שונים שאספנו, וכבר בימים הקרובים צפוי נגד החשוד כתב אישום בגין עבירות המין שביצע. משטרת מחוז ירושלים תמשיך לחקור במקצועיות וברגישות רבה מקרים חמורים מעין לו, במטרה למצות את הדין עם עברייני מין באשר הם ובפרט באלו הפוגעים בנערים ובנערות״.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות