ירושלים

הר־חוצבים: ביציאה מהמעון ננעל התינוק לבדו ברכב וחולץ בשלום על־ידי מתנדבי ידידים 

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנתיים וחצי, שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב קרית המדע, שבפארק תעשיות הר־חוצבים, בירושלים

שמואל פכטר – מוקדן ידידים, קיבל את השיחה והזעיק את המתנדבים באזור. יוסי וינר – חבר אגף דוברות ושלמה אליעזר אילוז – מתנדב צוות מרכז ירושלים, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו את התינוק בשלום וללא גרימת נזק לרכב.

שלמה מתאר: "ברחתי באמצע עבודה, בתמיכתו של הבוס, כשהמטרה להציל חיים. הגעתי לכתובת במהירות בהכוונת יוסי והצטרפתי אליו, במאמץ לפתוח את הדלתות. מאחר ומדובר בדגם רכב חדיש, נתקלנו בקושי מסויים בפעולה, אולם בתוך דקות אחדות התינוק חולץ, כשהוא בריא ושלם. מתברר שהאמא הוציאה את בנה התינוק מהמעון וברגע של חוסר שימת לב, שיחק התינוק עם המפתחות ונעל את עצמו לבדו. לקח זמן רב לאמא להירגע והודתה בבכי של התרגשות".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות