ניוזים חמיםחדשותבית שמש

בית שמש: פעוטה ננעלה ברכב וחולצה בשלום על ידי צוות של מתנדבי ידידים שעמלו על פתיחת הרכב כשעה, "אירוע הכי מורכב שהייתי בו, עשינו הכול כדי לעבוד בעבודת צוות ולהשאיר את הילדה רגועה"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה בשגגה ברכב לעיני בני משפחתה, ברחוב נהר הירדן בבית שמש

עדי קונסי, מוקדנית ידידים שענתה לשיחה במוקד, הזעיקה מתנדבים לכתובת. לקריאה נענו צוות של מתנדבים; אביעד טורם – סג"מ סניף בית שמש, אשר מנדלוביץ', אפרים שרר, ישעיה לאנדי – אחראי מתנדבי הסניף, איציק בן דוד, ודניאל לוינסון – אחראי ציוד הסניף. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, ובמשך שעה ארוכה, הם עמלו רבות על מנת לפתוח את הרכב בעל נעילת וואקום – דבר הגורם לפתיחה להיות מורכבת ומסובכת. כעבור כשעה של עבודת צוות, סבלנית ונחושה, הצליחו המתנדבים ללחוץ על שלט הרכב, לפתוח את הדלתות, ולחלץ את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אביעד טורם – סג"מ בית שמש, מספר באריכות על פרטי המקרה המורכב: "זה האירוע מורכב שהייתי בו. הייתי בבית והתכוננתי לפגישה של אגף הטכנולוגיה של הארגון. מדובר על מכונית מדגם סקודה אוקטביה שננעלה כשילדה בת שנתיים בפנים. זה קרה לעיני הסבא, כאשר האבא והסבתא היו גם כן ליד. האבא היה על מדים ועם נשק כלמעשה הוא חזר הביתה להפוגה מהמילואים. המפתח היה מונח על המושב האחורי, לצד מושב הבטיחות של הילדה. הרכב הוא בעל נעילת וואקום, ומשכך לא ניתן לפתוח את הדלתות כמעט בשום דרך למעט על ידי השלט. הרכב היה במגרש חניה חשוך והילדה בכתה מאוד. כשהגעתי למקום, מספר מתנדבים כבר עבדו על הרכב. כל ניסיונות הפתיחה הרגילים לא עזרו, לכן עברנו לניסיונות להגיע אל המפתח שהיה כאמור מאחורי מושב הבטיחות של הילדה במושב האחורי. ראיתי שהצוות כבר עובדים על הדלתות, לכן השארתי להם להמשיך בעבודה ועברתי לניהול הסביבה – הרחקתי אנשים, הפעלתי סרטונים של ילדים דרך הזכוכית עבור הילדה שאכן הפסיקה לבכות, ודאגתי לתאורה נאותה שתעזור למצוא את השלט. אחרי שהמצב הראשוני נרגע, עברנו לעבודה שיטתית – ניסיתי לפרוץ את המנעול של דלת הנהג באמצעות מכשיר ייעודי. מדובר בפריצה מורכבת מאוד, שבסוף לא הצליחה. המתנדבים המשיכו לעבוד תור תור בנסיון 'לדוג' את המפתח, כאשר כל הזמן יש מישהו שדואג להאיר כמו שצריך את פנים הרכב. האבא גם הוא החזיק את הסרטון ודאג שהילדה תהיה רגועה. דאגנו למים לכל המתנדבים, והמשכנו להביא עוד ציוד מהרכבים שיכול לסייע. בסוף, כעבור שעה, הצלחנו סוף סוף להזיז מעט את מושב הילדה וללחוץ על כפתור הפתיחה של הרכב בשלט. וואו איזו התרגשות ושמחה היו באותו רגע, תחושה מדהימה ממש. אני רוצה לומר תודה לכל הצוות המסור שלא וויתר, כל הכבוד לכם."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות