ניוזים חמיםחדשותירושלים

ירושלים, רחביה: שני ילדים ננעלו בשגגה ברכב וחולצו בשלום על ידי מתנדבי ידידים  "אחרי שממש בכו, בני המשפחה מאוד התרגשו"

באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו השלושה את שני הילדים בשלום, ללא גרימת נזק לרכב

בצהריים המוקדמות התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני ילדים קטנים שננעלו בשגגה ברכב לעיני אמם ברחוב מנורה בשכונת רחביה בירושלים.

דוד משה צדוק – סג"מ מוקד ירושלים, יונה אנגל – מנהל הדרכות ירושלים וחבר יחידת האופנועים, וישראל סגל, מתנדב סניף ירושלים, נענו לקריאה והגיעו במהירות לכתובת. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו השלושה את שני הילדים בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

דוד מספר: "שני ילדים קטנים ננעלו ברכב, אחרי שהמפתח ננעל בתא המטען. יצאתי מהעבודה בסמוך והגעתי למקום. לוחמי אש היו שם במקום וניסו לסייע לי עם הציוד שלי. בגלל תקלה בציוד המתנו עוד רגע להגעת יונה על האופנוע, וכשהוא הגיע חילצנו במהירות. בני המשפחה, שרגע קודם בכו מהסיטואציה המלחיצה, הפכו לשמחים ונרגשים. זה תענוג לסייע ולחלץ בכל פעם מחדש."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות