חדשותבריאות

כללית מחוז ירושלים בערב התרמה מיוחד לזיכרו של  נפתלי יונה גורדון הי"ד

"נפתלי שלנו, חבר לעבודה שהפך לחבר יקר לחיים, חוליה כל כך משמעותית במרקם פיזיותרפיה רמת אשכול. האיש בעל חיוך ענק שלא רק רואים אותו, אלא אפילו שומעים ולב עצום עוד יותר שמלא ברוח נתינה והתנדבות"

עובדי כללית במחוז ירושלים ביקשו לתרום בעוד דרך למאמץ המלחמתי של ישראל. האחות רמה מינץ מהנהלת הסיעוד עם המנהלת האדמיניסטרטיבית המחוזית טלי חביב נרתמו מיד לרעיון של ארגון ערב התרמת דם. יחד הם פנו ליעקב מוהדב, מנהל יחידת ההתרמות במד"א וערב התרמה מיוחד נקבע ליום שלישי, ה-12 בדצמבר במרכז רפואי של כללית ברמת אשכול.

ערב שבת, בשבוע שעבר, התבשרו עובדי כללית על נפילתו של נפתלי יונה גורדון הי"ד, פיזיותרפיסט שהתחיל את דרכו במכון פיזיותרפיה של כללית ברמת אשכול בעודו סטודנט שהיה מגיע להתנסויות וגויס מיד בתום לימודיו להיות חלק מהצוות. *גוני מירון, מנהלת מכון פיזיותרפיה ברמת אשכול* משתפת: "נפתלי ז"ל מילא במכון תפקידים מקצועיים השמורים בדרך כלל לפיזיותרפיסטים ותיקים ומנוסים. הוא ריכז את תחום האורתופדיה ובמסגרת זו חקר והעמיק את הידע והמיומנויות בנושא כאבי ראש, צוואר ולסת. הוא העביר סדנאות לפיזיותרפיסטים ולרופאי המשפחה בנושא זה וקצר שבחים רבים. בנוסף, ריכז את תחום הציוד של השירות בפיזיותרפיה במחוז ירושלים. השבוע היה אמור להתחיל קורס ניהולי ויועד להדרכה קלינית ועתודה ניהולית".

מרגע קבלת הבשורה המרה הוחלט להקדיש את ערב התרמת הדם המתוכנן לעילוי נשמתו ולזכרו.

במהלך הערב הצוותים של כללית, מד"א ועזר מציון הדליקו יחד את הנר השישי של חנוכה וגוני מירון, מנהלת המכון יחד עם סופיה קוקה, מנהלת אדמיניסטרטיבית של מרכז הרפואי ברמת אשכול אמרו דברים לזכרו של נפתלי יונה גורדון הי"ד בשם כל חברי הצוות במכון:" נפתלי שלנו, חבר לעבודה שהפך לחבר יקר לחיים, חוליה כל כך משמעותית במרקם פיזיותרפיה רמת אשכול. האיש בעל חיוך ענק שלא רק רואים אותו, אלא אפילו שומעים ולב עצום עוד יותר שמלא ברוח נתינה והתנדבות. חכם מאוד, תמיד חושב, לומד ומעמיק ידע ומיומנויות ושמח לחלוק אות עם כולנו" והוסיפו :" הכל זורם אצליך, שום דבר לא קשה מידי, תמיד ראשון להתנדב למשימה או להירתם להשגת המטרה. אין מטופל שגדול עליך ועוד לא נולד האחד שיוציא אותך מכליך… אוהבים אותך וכואבים בלעדיך".

פינת ההנצחה לזכרו של נפתלי יונה גורדון בערב התרמת הדם במרכז רפואי של כללית ברמת אשכול
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות