ניוזים חמיםחדשותירושלים

קטמון: תינוק ננעל ברכב לעיני אביו, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום • ״מודה על הזכות לעשות טוב ונחת לזולת״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק שננעל בשגגה ברכב לעיני אביו, ברחוב הורקניה בשכונת קטמון, בירושלים

נטע-לי עמוס, מוקדנית ידידים, ענתה לשיחה והוציאה קריאת חירום למתנדבי המרחב. יונה אנגל, מתנדב וחבר יחידת האופנועים בארגון, נענה לקריאה והגיע תוך דקות למקום. בהגיעו הוא הבחין כי הרכב מונע וממוזג, כשהתינוק ישן ונעול בתוכו. במיומנות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ המתנדב את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יונה מספר: ״ישבתי לאכול ארוחת צהריים, ולפתע התקבלה הודעת חירום בנייד שלי. לא התמהמתי, התארגנתי ויצאתי בנסיעה על האופנוע אל כתובת האירוע. התחלתי בפעולות החילוץ, ועד מהרה הצלחתי לפתוח את דלת הרכב, כשהתינוק עדיין ישן בתוכו. האבא הודה לי על הסיוע המהיר והיעיל. אני מודה על הזכות לעשות טוב ונחת לזולת״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות