ניוזים חמיםחדשות

שני אחים מירושלים אנסו במשך שנים את שני אחיהם הקטנים בגילאי 9-14, כל זאת בביתם בשכונה בצפון העיר

משטרת ישראל השלימה חקירת שני חשודים באונס ועבירות מין שביצעו כלפי אחיהם, בני 9 ו-14, במשך מספר שנים בביתם בשכונה בצפון ירושלים. היום צפוי כתב אישום נגדם

חקירת המקרה התנהלה בתחנת שפט של מחוז ירושלים והחלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה לפני כשבועיים. על פי החשד החשודים שהינם שני אחיהם של הקטינים (קטין ובגיר תושבי ירושלים), ביצעו כלפי אחיהם שגילם 14-9, עבירות מין בביתם במהלך השנים ובמספר מקרים.
החשודים נעצרו על ידי שוטרי תחנת שפט ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט. היום, עם סיום החקירה, צפוי נגדם כתב אישום שיוגש על ידי הפרקליטות.
במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות וברגישות חשד לעבירות מין, ובפרט אלו המבוצעות בתוך המשפחה וכלפי קטינים וחסרי ישע, הכל במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם עברייני מין באשר הם".
צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות