ניוזים חמיםחדשות

תושב בית שמש, עבריין מין ופדופיל, נתפס לאחר שביצע מעשים מגונים בילדה בגן משחקים בירושלים

תושב בית שמש, פדופיל מפוקח, נעצר אמש על ידי המשטרה בירושלים בחשד שביצע מעשים מגונים בילדה סמוך לגן שעשועים. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו ולהותירו בשלב זה של החקירה מאחורי סורג ובריח

 

שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, הוזעקו אמש בשעות אחר הצהריים אל אחת השכונות בצפון העיר זאת בעקבות מעשיו של אדם חשוד שעל פי הדיווח שהתקבל, פגע מינית בילדה.

שוטרי מרכז השיטור הקהילתי, מש"ח לב הבירה, שהגיעו במהרה, איתרו את החשוד (בן 39) במעשה והוא נעצר על ידם והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

על פי החשד, מדובר בחשוד מפוקח שבניגוד לצו העומד נגדו, הגיע אל סמוך לגן שעשועים בשכונה שם איתר את הקורבן ופגע בה, לכאורה.

במהלך היום יובא החשוד בפני בית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות בעניינו.

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד חשודים בעבירות הפוגעות בביטחון הציבור ובקטינים וחסרי ישע, בפרט, חקירתם בהתאם ומיצוי הדין עם עבריינים המעורבים בכך".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות