ניוזים חמיםחדשותמודיעין

מודיעין: נער בעל מוגבלות ננעל ברכב וחולץ בשלום על ידי מתנדבי ידידים • ״אבי הנער פעל שנים רבות לבטחון המדינה וכעת ניתנה לנו הזכות לגמול לו טוב״

מוקדן ידידים - גיא אטיאס קיבל שיחה אודות נער בעל מוגבלות, שננעל בשגגה ברכב לעיני בני משפחתו במודיעין

שלומי עובדיה – מנהל סניף מודיעין, אליעזר חזן, קובי אברהם, יצחק בן חמו ומתנדבים נוספים מהסניף, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו את הנער בשלום וללא גרימת נזק לרכב.

קובי סיפר: ״קריאת החירום התקבלה בדיוק כשחזרתי לביתי מאירוע ערב הורים בתיכון. הזדרזתי לצאת לכתובת וכשהגעתי מצאתי את המתנדבים – אייל כהן, אברהם בוטל ואבי טוויזר, פועלים לפתיחת דלתות הרכב. מאחר ומדובר ברכב גבוה שאף חנה במקום חשוך ובסמוך לצמחיה, הפעולה היתה מורכבת, אך איתגרה אותנו בניסיונות החילוץ. שילבנו מאמץ ומתוך היכרות שלי עם הרכב הזה מארוע בעבר, הצלחנו למשוך את ידית הדלת, שנפתחה לקול אנחת רווחה של הנוכחים. בני המשפחה ביקשו להודות לנו על הסיוע המהיר וציינו שהופתעו מכמות המתנדבים שהגיעו לעזרתם. זו תחושה של סיפוק גדול לתת מענה בעת מצוקה, בפרט שהתברר לנו שאבי הנער פעל שנים רבות לבטחון המדינה וכעת ניתנה לנו הזכות לגמול לו טוב״.

בארגון ידידים שבים קוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות