ניוזים חמיםחדשותירושלים

רמות: רגלו של ילד נתקעה בגלגל אופניים, מתנדב ידידים חילץ אותה בשלום • "חילצתי את הרגל, הרמתי את הילד הפגוע, וסחבתי אותו בידיים עד לבית שלו"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות ילד שרגלו נתקעה בגלגל אופניים, ברחוב הארי טרומן בשכונת רמות בירושלים

מיכי שעיו – מנהל סניף צפון י-ם, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות ציוד ייעודי שברשותו, חילץ מיכי את רגלו של הילד בזהירות ובשלום.

מיכי סיפר: "זה היה חילוץ קשה יותר מכל החילוצים שעשיתי, אך למרות זאת חילצתי בהצלחה. קיבלתי את הקריאה בקבוצת החירום, ויצאתי מיד למקום. כשהגעתי, פגשתי בילד שוכב על הרצפה כשרגלו תקועה באופניים. בזמן רכיבה על האופניים, רגלו של הילד הסתבכה בתוך גלגל האופניים שלו. הרגל נתקעה בין מיתרי המתכת של הגלגל בצורה קשה ומסובכת מאוד. בזהירות רבה ובעזרת קאטר, חתכתי מספר מיתרים ממיתרי הגלגל, וחילצתי את הרגל בעדינות רבה. הילד לא יכול היה לקום וללכת בעצמו מכיון שרגלו נפגעה מהפגיעה בגלגל. הרמתי אותו, וסחבתי אותו בידיים עד לביתו, תוך שאני ממליץ להורים לבדוק אם הוא צריך טיפול רפואי."

זקוקים לעזרה? התקשרו למוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות