ניוזים חמיםחדשות

פיגוע דקירה סמוך לשער הברזל בירושלים: 2 שוטרים נפצעו בינוני וקל, המחבל נוטרל

ממשיכה סדרת הפיגועים, כשלפני זמן קצר מחבל דקר ופצע בינוני שוטר סמוך לשער הברזל בעיר העתיקה. המחבל נורה ונוטרל

בשעה 09:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע מדקירה סמוך לשער הברזל שהובאו לרחבת הכותל בעיר העתיקה בירושלים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק 2 פצועים: גבר כבן 30 במצב קל-בינוני עם פצע דקירה בפלג גופו העליון וגבר כבן 25 במצב קל עם פציעה בגפיים. פצוע נוסף במצב קל מטופל במקום.
חובש רפואת חירום במד"א שלו דוד ניסים פור סיפר: "הייתי במהלך לימודים בישיבה כשקיבלתי את הדיווח על הפיגוע ומיד יצאתי לשער המג'לס עם ציוד רפואי שיש לי באופן קבוע ככונן מד"א. במקום היו 2 פצועים בהכרה מלאה, גבר שסבל מפצע דקירה בגופו ופצוע נוסף עם פציעה בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים וחבישות והוצאנו אותם לרחבת הכותל שם חברנו עם ניידות טיפול נמרץ של מד"א שהמשיכו את הטיפול הרפואי ופינו את שני הפצועים לבית החולים כשמצבו של אחד בינוני והשני קל."

הפצועים הם 2 שוטרים, כשבן ה-39 נדקר והשוטר השני נפצע קל מהירי לעבר המחבל שנוטרל במקום.

 

צילום: תיעוד זק"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות