ניוזים חמיםחדשותירושלים

המאבק המשטרתי בגנבי רכבים ועברייני הרכוש: בפעילות המשטרה בבית חנינא בירושלים, עצרו השוטרים חשוד פלסטיני תושב חברון ללא אישורי שהייה ובפסילה, שגנב רכב זמן קצר קודם לכן, משכונה בצפון ירושלים

ערנותם ותגובתם המהירה של שוטרי תחנת שפט של מחוז ירושלים ושוטרי מג"ב עוטף ירושלים, הובילה למעצרו של חשוד (22) פלסטיני תושב חברון, ללא אישורי שהייה ובפסילה, בגניבת רכב שאותו על פי החשד גנב זמן קצר קודם למעצרו משכונה בצפון ירושלים.

במהלך פעילות יזומה כנגד עבירות הרכוש, התקבל דיווח למוקד המשטרה על רכב שנגנב מצפון ירושלים ועושה דרכו לכיוון שכונת בית חנינא. בעקבות הדיווח, שוטרי תחנת שפט ומג"ב עוטף ירושלים, פעלו לעצירת הרכב.

השוטרים זיהו את נהג הרכב שנהג בפראות ונמלט לכיוון בית חנינא ובשלב מסויים, הרכב התנגש בקיר והנהג החל להמלט רגלית מהמקום. השוטרים פתחו במרדף רגלי אחר החשוד והוא נתפס ונעצר. מבדיקת הרכב, התברר שמדובר ברכב גנוב בצפון ירושלים.

השוטרים סיכלו את גניבת הרכב והחשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת שפט והיום יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות גם נגד עברייני הרכוש, ובפרט למעצרם של גנבי רכבים, הכל למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות