ניוזים חמיםחדשות

יידוי אבנים על 3 אוטובוסים בסמוך לכותל המערבי עם 5 פצועים. וגם: התפרעויות בהר הבית של מאות צעירים רעולי פנים

יידויי אבנים מהר הבית לעבר מתפללים יהודים בדרכם לכותל המערבי עם 5 פצועים קל וגם ממשיכות ההתפרעויות בהר הבית מצד מאות רעולי פנים

בשעה 07:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על יידוי אבנים על שלושה אוטובוסים בסמוך לכותל המערבי בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שערי צדק 5 פצועים במצב קל.

פראמדיק מד"א פנחס מאיר סיפר: "חברנו לפצועים בשער האשפות כשהם בהכרה וסובלים מחבלות ופציעות מיידוי האבנים וחלקם גם משברי זכוכיות של חלונות האוטובוס. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים."

במקביל, במשטרה מדווחים כי בשעות הבוקר המוקדמות, בטרם החלו הביקורים בהר הבית כמדי שבוע, זאת במסגרת שעות הביקורים המתקיימים בהתאם לנוהג הקיים במקום מזה שנים רבות, החלו מאות צעירים, חלקם רעולי פנים, לאסוף ולאגור אבנים ברחבת ההר בניסיון להפר את הסדר ולחסום את צירי הביקור באמצעות אבנים, ברזלים ומחסומים מאולתרים.

כוחות משטרה פועלים במקום להרחקתם, זאת במטרה לאפשר את הביקורים במקום כסדרם.

במשטרה מציינים: "לצד ביקורים אלו ימשיך להישמר חופש פולחן מלא לציבור המתפללים בהר הבית. משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד פורעי חוק, מתפרעים ומפרי סדר לשמירת שלום הציבור ובטחונו".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות