ניוזים חמיםחדשות

שני טייסים בני 30 ו-60 בהתרסקות מטוס קל בהרי ירושלים, שעשה דרכו מהמרכז לכיוון מצדה

אותר המטוס הקל, שעמו אבד הקשר לפני מספר שעות. המטוס התרסק סמוך למבוא בית"ר, כששני הטייסים בו בני 60 ו-30, נהרגו. המטוס המריא ממנחת במרכז לכיוון מצדה

 

בשעות האחרונות התקבל במשטרה דווח מרשות שדות התעופה, אודות מטוס קל ובו 2 אנשי מוות שהמריאו מאזור מרכז הארץ, והיו אמורים לנחות באזור מצדה בסביבות השעה 10:30, אולם באזור שורש נותק הקשר עם הטייס.

בעקבות הדיווח החלו כוחות משטרה רבים בסריקות אחר המטוס הקל מסוג אולטרה-לייט, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים במטרה לאתרו.

במהלך השעתיים האחרונות כוחות משטרה של מחוז ירושלים ומשמר הגבול איתרו במהלך הסריקות את זירת ההתרסקות של המטוס הקל בשטח פתוח סמוך לישוב מבוא ביתר בתחום המועצה האזורית מטה יהודה.

לפני זמן קצר קבעו גורמי רפואה את מותם של שני תושבי מרכז הארץ שהיו בשנות ה-30 וה-60 לחייהם, ונמצאו על ידי השוטרים בזירת ההתרסקות כשהם ללא רוח חיים.

כוחות משטרה רבים, ביניהם מתנדבי יחידת החילוץ עציון-יהודה של המשטרה, שוטרי מחוז ירושלים ומשמר הגבול, בפיקודו של מפקד תחנת מטה יהודה, פועלים כעת במקום. חקירת המקרה החלה ותתבצע על ידי רשות שדות התעופה בסיוע משטרת ישראל.
חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מדווחים על 2 גברים כבני 30 ו-69, ללא סימני חיים וקובעים את מותם.

פראמדיק מד"א אלדד בנשטיין סיפר: "מיד כשהתקבל הדיווח במגן דוד אדום בשעות הבוקר על המטוס שאבד איתו הקשר התחילו הסריקות וכאשר אותרו שברים בסמוך למבוא בית"ר נכנסו לשטח באמצעות אמבולנס 4×4. שני הגברים שכבו בסמוך לשברי המטוס שהתרסק כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות קשות ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם."

 

צילום: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות