ניוזים חמיםחדשותירושלים

"אסור לתת לפורום משפחות של מחבלים להרצות בתיכון" כך אומר ח"כ בן גביר שיגיע ביום ראשון יחד עם רן כרמי בוזגלו להפגין נגד מפגש עם משפחות מחבלים בתיכון ליד"ה בירושלים

בן גביר "לא ייתכן כי ארגונים בעלי אופי קיצוני אשר מגלים הבנה ואמפטיה כלפי משפחות "השכול" של הטרור, יורשו להיכנס למוסדות חינוך ולהשמיע את האג'נדה שלהם לתלמידי תיכון"

בעקבות פניית הורים של תלמידי תיכון ליד"ה בירושלים, יגיע ביום ראשון בשעה 11:30 ח"כ איתמר בן גביר, עם פעיל הימין רן כרמי בוזגלו, להפגין נגד מפגשי משפחות טרור החברים בארגון שבחזונו התנגדות לכיבוש, ומקיים פורום משותף למשפחות ערביות ויהודיות.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר המתנגד לקיום ההרצאה מסר: "לא ייתכן כי ארגונים בעלי אופי קיצוני אשר מגלים הבנה ואמפטיה כלפי משפחות "השכול" של הטרור, יורשו להיכנס למוסדות חינוך ולהשמיע את האג'נדה שלהם לתלמידי תיכון, מה גם שחלקם של ההורים והתלמידים עצמם מאותו תיכון מתנגדים. קידום לגיטמציה לטרור בחסות "חינוך" לתלמידי בית ספר הוא בושה וחרפה למושג חינוך. מדובר בניסיון שטיפת מוח והנדסת תודעה לתלמידים שאוהבים את מדינת ישראל ומתנגדים לטרור הנתעב"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות