ניוזים חמיםחדשות

כתב אישום חמור נגד יעקב אהרון הברמן ממודיעין עילית שביצע עבירות מין קשות נגד ילדים צעירים, במשך 7 שנים

בתום חקירת המשטרה הוגש כתב אישום כנגד הנאשם יעקב אהרון הברמן ממודיעין עילית, הנאשם בעבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס, פגיעה בפרטיות ואיומים כלפי ילדים אותם תקף מינית

 

בעקבות תלונה שהוגשה, אודות חשדות לביצוע עבירות מין בקטין בן 12, פתחה המשטרה בחקירה, במהלכה עצרה את החשוד במעשה, יעקב אהרון הברמן ממודיעין עילית. עם התפתחות החקירת כנגד חשוד, התברר כי החשוד ביצע מעשים דומים בקורבנות נוספים.

הפרשה החלה כאשר הוגשה תלונה למשטרה ובה נטען כי הברמן ביצע עבירות מין בקטין, רק בן 12: המשטרה פתחה חקירה, וממנה עלה החשד כי מדובר בתוקף סדרתי שפעל במשך שבע שנים. לאחר שעצרו את הברמן, במשטרה טוענים כי הוא נהג להיפגש עם קטינים במקומות שונים בין 2014 ל-2021 ולבצע בהם, כך על פי החשד, מעשים מגונים ועבירות מין.

מדובר בחמישה ילדים שונים בהם ביצע את המעשים.

כאמור היום הוגש בבית משפט השלום בפתח תקווה, כתב אישום חמור על ידי פרקליטות מחוז מרכז כנגד הנאשם בסעיפי אישום בהם: מעשה מגונה בנסיבות אינוס, פגיעה בפרטיות.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות