ניוזים חמיםחדשות

הבריכה השיקומית המיוחדת שנחכנה השבוע על ידי נשיא המדינה ויו"ר קרן שלם, אלי דוקורסקי. הבריכה לטובת לילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית

נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג חנך יחד עם יו"ר קרן שלם וראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, בריכה הידרותרפית שיקומית בירושלים

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, המשמש כיו"ר קרן שלם חנך לפני מספר ימים בריכה הידרותרפית שיקומית בירושלים המיועדת לילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית ואוטיזם.

דוקורסקי עומד בראש קרן שלם אשר מעמידה מענקים לרשויות המקומיות בנושאים הקשורים למוגבלות שכלית והתפתחותית.

קרן שלם העניקה מענק בסך מיליון שקלים להקמת הבריכה הפועלת בבית ספר לחינוך מיוחד המנוהל על ידי עמותת "שיח סוד", המפעילה 15 מסגרות ברחבי הארץ לאנשים עם מוגבלות, ביניהם מעונות יום שיקומיים, גני ילדים, בתי ספר, דיור בקהילה ועוד.

המוסד לביטוח לאומי ומשרד התרבות והספורט סייעו אף הם להקמת הבריכה.

קרן שלם הינה קרן משותפת למרכז השלטון המקומי ומשרד הרווחה והביטחון החברתי, המסייעת לפתח מסגרות ושירותים בקהילה לאנשים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית.

הקרן מעבירה מידי שנה כ – 30 מיליון שקלים להקמת מעונות יום שיקומיים, מסגרות טיפוליות סיעודיות, מסייעת בשיפוץ והצטיידות המסגרות ומעניקה מלגות מחקר.

אלי דוקורסקי ראש עיריית קריית ביאליק ויו"ר קרן שלם: "אני חש זכות גדולה לעמוד בראשות קרן שלם ולסייע לאנשים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית, להעניק להם איכות חיים ולהקל את ההתמודדות של בני המשפחות". 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות