ניוזים חמיםחדשות

שריפה קטלנית הלילה בקריית משה בירושלים: גבר בן 60 נספה בשריפה שפרצה במחסני בניין מגורים

שריפה התפתחה הלילה במחסן בניין ברחוב הרב ניסנבוים בקריית שרת בירושלים. עם סריקות ופינוי דיירים, נמצא גבר בן 60 ללא רוח חיים. נסיבות השריפה נחקרות

 

כוחות כיבוי אש רבים ומד"א ומשטרה הוזעקו הלילה למבנה ברחוב הרב ניסנבוים בשכונת קריית משה בירושלים בעקבות דיווח על שריפה שפרצה במקום.
כוחות הכיבוי והמשטרה פעלו לפינוי מספר בני אדם ששהו במבנה. בתוך כך, אותר אדם במבנה אך גורמי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

כאמור, בשעה 00:20 התקבל דיווח גם במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על שריפה במחסן בבניין מגורים, ברחוב הרב ניסנבוים בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דווחו על גבר כבן 60 שאותר בסריקות כשהוא ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

פאראמדיקית מד"א עידית זהבי סיפרה: "כשהגענו, ראינו עשן סמיך, הדיירים חולצו מהדירות ונערכו סריקות שבמהלכן אותר במחסן בקומת הקרקע בבנין גבר כבן 60 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מכוויות קשות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. בנוסף ערכנו בדיקות רפואיות למספר דיירים ששאפו עשן ."

 

צילומים: איחוד הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות