נדלן

לגור במגדל הכי יוקרתי במרכז: משפחת כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית בבלי, אירחה את שועי המדינה באירוע של פעם בחיים

מוטי כוזהינוף, מבעלי הפרויקט: "ברוכים הבאים ל-44 קומות של יוקרה. עמלנו קשה כדי להגיע ליום שבו קיבלנו היתר חפירה והיתר מרתפים ואוטוטו גם נקבל היתר בנייה. אנחנו בדרך להקמת המגדל היוקרתי בישראל".

רינת כוזהינוף, משנה למנכ"ל פרויקט בראשית בבלי: "הזמנו את מיטב האנשים על מנת שיתרשמו מהפרויקט שלנו, צמרת אנשי העסקים בישראל, שמבינים וחיים יוקרה וחשוב להם לראות את הדברים שאנחנו עושים."

גיל נויהאוס, מעצב תכשיטי יוקרה:  התחברנו בפרויקט בראשית, מר כוזהינוף ואני, בגלל ההסתעפות הזהה של ביוטי ויוקרה ואנחנו מאחדים כוחות כדי לפנק את הלקוחות של בראשית בבלי ושל נויהאוס."

דני איתן, מבעלי דה קרלו ישראל: "בפרויקט הזה מדובר בחלונות של טון פלוס כשכנף חשמלית יכולה להגיע לגודל של ארבעה מטרים ולא רואים את הפרופיל, הוא מוסתר כך שרואים רק את החלון"

נחום חוגי, מנכ"ל חברת אורגל: "אנחנו הולכים לאבזר את כל הבניין המדהים הזה במוצרים הכי איכותיים והכי יפים שיש היום בעולם הסניטציה מבית המותג הגרמני גרואה."

חזי בנק: "הפרויקט מדהים, גדול ומרהיב, זה העתיד. ומי שלא הגיע לאירוע הפסיד. יש אירועים בתחום אבל זה אירוע יוצא דופן."

רוני מזרחי, נשיא לשכת הקבלנים בישראל: "ההיילייט של הפרויקט הוא במיקום המצוין שלו, עם נוף מהמם ונגישות לצירי תנועה. האדריכלים מצוינים, המיקום מצוין, אי אפשר לבנות באזור הזה בפחות ממצוין. אני מאחל לו בהצלחה מכל הלב."

יוסי אברהמי, יזם וקבלן: "אני שמח לראות כזה פרויקט יפה בתל אביב. גבוה זה יפה ומתאים לתל אביב, עיר עסקים, לחדש, להיכנס לשנות האלפיים המתקדמות. הבניין יפה וגבוה ויש לו את כל הפסיליטיס היוקרתי וזה נותן לדיירים את הדבר הנכון ביותר עם איכות חיים. שיהיה המון בריאות ובהצלחה."

מרק זבלוצקי, מבעלי חברת אלטאגאמה: "כל פרויקט כזה מוסיף הרבה מאוד כבוד למדינה, זה פרויקט מדהים ואני מאחל שהפרויקט יצליח וייתן לדיירים את ההרגשה של המקום הכי יפה ובטוח, יוקרתי."

עירית אורן גונדרס– יו"ר ומייסדת עמותת אור למשפחות אשר הציגה את העמותה. "אני מתרגשת מהחיבוק הנדיב והאוהב של משפחת כוזהינוף, זה נותן לי כח באופן אישי ויש פה הרבה תומכים ותורמים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות