תרבות

"כולו לב ונשמה": חברים, מעריצים והורים תומכים ביובל המבולבל

וכך כתבו ליובל החברים הטובים:

הזמרת, מיכל אמדורסקי: אני רוצה לספר לכם משהו… לפני כמה שנים התנדבתי להרים אחה"צ שמח וכייפי בבית יתומים במרכז הארץ… אז קנינו המון אוכל וחטיפים ועשינו על האש…וחיפשתי אומן ילדים שיבוא בהתנדבות לעשות שמייח לילדים עברתי על כלללל הרשימה שיש לי בפון…היחיד שהסכים ועשה מעל ומעבר זה יובל המבולבל!! הוא נשאר מעל ל3 שעות והילדים היו מאושרים!!!  לב ענק!!! יובלי אין אנשים כמוך עם נתינה ללא גבול! מעריכה ואוהבת אותך על מי שאתה' וכן …היד קלה על המקלדת
אני לא שופטת אף אחד ואף אחת!!! הכל יהיה טוב.

מני אסייג, יוצר ותסריטאי: רגע לפני שאיזו תחנת שידור/ערוץ טלוויזיה/ארגון/עירייה/ וכו׳ הולכים להחרים את יובל המבולבל בטענה צדקנית שאדם כמוהו לא ראוי שיופיע בפני ילדים: תזכרו שלא החרמתם מעולם את יוצר הכבש השישה עשר ולא את ספרי ומופעי הילדים שלו, אותו אחד שהריח ושתה חומרים שמייצרים איתם פצצות מימן. אז בואו לא נהיה צבועים הא?

איתן גרינשטיין, אתר מידה: כן עושה קוק, לא עושה קוק- יובל המבולבל הוא אמן נהדר, חיובי וחינוכי, ואין לי שום בעיה ללכת מחר להופעה שלו עם הילדות שלי. פייר, הסיפור הזה מריח צהוב עד כדי חיסול חשבונות.

מיקי, כוכבת הילדים: יובל , כבר 24 שעות שאני לא מוצאת את המילים, מתהלכת בבית כמו סהרורית, מרגישה שכואב לי כל הגוף, אולי בגלל שאני לא מבינה איך אפשר להמליך וביום אחד לשחוט. כאילו לא הייתה חשיבות כלל למה שהיה לפני, במשך למעלה מעשור שימחת את כל ילדי ישראל, הגעת לכל ילד חולה מבלי לחשוב פעמיים. היום אני רוצה להגיד לך שאני מתביישת בשם כל אותם טוקבקיסטים, שידם יותר מידי קלה ומרשים לעצמם לעשות שפיכות דמים ברבים ולהלבין את שמך. כמי שספגה בחייה לא מעט אש וביקורת, רוצה להגיד לך שאהבה ואמת תמיד מנצחים וגם הטובים. אתה טוב אחי היקר, בינתיים אני רוצה להגיד לך שאני אוהבת אותך ואת הלב שלך. מיקי.

השחקנית והיוצרת, מורן אייזנשטיין: רגע לפני שבת כמה מילים טובות. כשיצרתי את מורני האלופה דמות הילדים שלי הלכתי להתייעץ עם יובל , החלום שלי היה שהוא ישתתף איתי בdvd הראשון! מלך הילדים.  ביקשתי להיפגש איתו ולא ידעתי אפילו איך לשאול האם הוא מוכן ? אבל לא הייתי צריכה , כי הוא ישר שאל אותי מה אני צריכה?! ומתי להתייצב ! ובלי להתבלבל הגיע לכמה שעות טובות , הצטלם , השקיע מזמנו , נתן ייעוץ מכל הלב והנשמה ולא הסכים לקבל שכר. אהבת חינם , זוכרים מה זה?! לא נכנסת לפרשה עצמה , אני שופטת כל אדם לכף זכות וככה הייתי שמחה שישפטו אותי תמיד. לטובה.  עשה לא עשה לא הופך אותו לאדם רע , לא מעלים בשניות את כל הטוב שעשה ואת כל העשייה המרובה שלו, השעות שיכולתי לישון בזכותו החיוך של הילד בבוקר כשצפה בו וכל הילדים של כולנו כולל אלו ששימח בבתי חולים והעניק להם אור. זה לא עניין של אף אחד , מה אדם עושה בחייו הפרטיים, למה אם כל אחד שעושה משהו, היה נתפס על איזה מעשה חוצה גבול ,כולנו היינו מבלים במעצר כמה שעות ואפילו לילה אחד. פשוט על אלו המפורסמים שומעים מהר מאוד ״נפלאות התקשורת״ להרים אדם לגדולה ולרמוס אותו. אבל מה שמקסים במדינה שלנו שלאנשים פה יש זיכרון קצר ! ואין לי ספק שהכל יסתיים לטובה  ויובל יקבל קמפיין מחברה גדולה !!! בטוחה שאיזה קופירייטר מבשל את זה ברגעים אלו. כל אחד הוא מיוחד. תודה יובל על האור האישי שהענקת לי !!! הכי מיוחד!!!

הסטנדאפיסט, בני ברוכים: לכל המלעיזים המכוערים, וכל אלה עם הבדיחות קרש שלא מפסיקות לרוץ ברשת. אני מכיר את יובל כמעט עשרים שנה, היינו חברים אבל לא ממש בקשר, לפני חודשיים סיפרתי לו שיש ילד שאני מאד אוהב שלצערי חלה במחלה הארורה ביותר, והוא בן 4 , שמאד אוהב את יובל המבולבל. עוד לפני שביקשתי ממנו, יובל אמר לי " בני, מתי אתה רוצה שאני אבוא לראות אותו "? קבענו ליום שישי בצהריים של אותו שבוע, יובל הגיע אליי הביתה עם הבגדים של יובל המבולבל ועם מתנה לילד, שימח אותו, שר לו, הצטלם איתו ועשה לו שמח בלב. זה יובל בשבילי וזה מה שהוא צריך להיות בשבילכם. אדם עם נתינה אין סופית וכזה שרואה את המקצוע שלו כשליחות. ותפסיקו עם השמחה לאיד !!! יובל אני אוהב אותך!

התסריטאי אריאל פלקסין: יובל המבולבל ידוע כאיש משפחה ואבא גאה. הוא אמן ערכי, אהוב, התכנים שלו לא רדודים, ויש לו אהבה כנה ואמיתית לילדים שמגיעה בטונות. הוא מתנדב לא פחות משהוא מופיע בשכר, הוא עוצר לחיוך ולסלפי לכל ילדה וילד בכל מקום (לא עניין טריוויאלי בכלל) ונשאר לעיתים שעות אחרי הופעה כדי לתת צילום וחיבוק להררי ילדים שעומדים בתור. המון המון (המון) משפחות מספרות על יחס אישי שהוא העניק ומעניק לילדים חולים ופגועים- משהו שהוא עושה בלי יח"צ ובלי צלמים, והוא בשורה התחתונה אדם מאוד מאוד מאוד חיובי. אדם שאני מאוד שמח שבחר במקצוע הזה במקום עוד דוגמגישה שמענטזת בפסטיגלים ואז בקניונים ונעלמת למדורי הרכילות. בניגוד לנהוג לחשוב, לאורך זמן ילדים מריחים בולשיט מקילומטרים והעובדה היא שהם מחזירים לו המון אהבה באופן קבוע ובקצב גדל. אז הוא (לכאורה) הסניף קוק. סו פאקינג וואט. הוא לא הטריד ולא פגע. עזבוהו במנוחה.

יוסי דוידוב, דיווח ראשוני: בואו נדבר קצת על קוקאין וקצת על צביעות. יובל המבולבל או בשמו המקורי יובל שם-טוב. איש בידור לעולם הקטנטנים בישראל, עשה את מה שעושים רבים מהידוענים בישראל והשתמש על פי החשד בקוקאין, סם המוגדר בחוק כסם מסוכן. עד כאן החלק היבש…. ברור לכל בר דעת שאני לא חושב שהתקשורת צריכה הייתה להתעלם מהסיפור, זכות הציבור לדעת וכל אדם מפורסם – טבעי שנתעניין במעשיו. אבל, ואבל גדול, ישנה התחושה שגורמים מסוימים בתקשורת ומושכי החוטים שמאחורי הקלעים בתקשורת, חיכו למעידה של יובל. הכותרות – ארסיות, ניסוחי הידיעות – רוויות בשמחה לאיד, הרצון הנקי לפרסם נטו מידע עיתונאי – כמעט ולא מורגש, התמהיל – מר מדי מרעלי השנאה. האמת שאין לי מושג למה, הטענות ברשת כאילו הסממנים היהודים שהחדיר יובל בחלק מהופעותיו, הם שגרמו לבראנז׳ה לקטול את שם טוב לא רציניים בעיני, לעניות דעתי. הנחת העבודה הזו עושה חסד עם המניעים האמיתיים של אלו ששמחים נוכח המעידה של יובל המבולבל. יובל שם טוב לא סחר בקוקאין, יובל שם טוב כן ׳סחר׳, למשל, בריפוי מאות (!) ילדים קטנים חולים, אליהם הגיע לאורך השנים, בהתנדבות, על מנת לשמח אותם אחרי שרבים אחרים נכשלו בכך. למה על אלה ועוד אף אחד לא מדבר? מישהו מודע לכך ששם טוב גרם לילד בן 11 חולה סרטן לחייך אחרי חודשים של אפטיות מוחלטת? מה אכפת לי ששם טוב עשה שורות? לא חוקי? אוקי, המשטרה תטפל. מכאן ועד העלאת האיש למוקד ושריפתו בחשק רב – הדרך ארוכה. יש כאן גורמים שחיכו, חיכו – וקפצו על ההזדמנות בשתי ידיים. אף אחד לא מדבר על צדק, הם כן מדברים על קוק, עושים את הקוק, מטיפים על קוק. ומחר, בסוף השבוע, יסניפו עוד שורה תוך שהם מתמוגגים מחיסולה של קריירה לאדם שכנראה כבר לא ירים באוויר מאות ילדים. צבועים, גשו לעשות שורה, וסתמו.

דפנה צורי, מנכ"לית היכל התיאטרון במוצקין: ש לי חבר טוב. קוראים לו יובל שם טוב. אתם מכירים אותו בשמו לילדים "יובל המבולבל". ואני אומרת לכם. מדובר באדם נדיר!!!! משמח ילדים. מבקר ילדים חולים בבתי חולים. תמיד מתנדב לשמח. וכן. הוא חבר טוב שלי. בן למשפחת היכל התיאטרון במוצקין. ואני אוהבת אותו. מאוד. יובלי' להתראות בחודש הבא בהצגה בהיכל.

ישראל קטורזה, שחקן וסטנדאפיסט: יובל המבולבל…בשבילי יובל שם טוב…אני רק רוצה לכתוב לך שאני אוהב אותך מאוד…אני רוצה לבקש ממך סליחה בשם כל האנשים ששולחים קריקטורות שלך בקבוצות הווטס אפ…אותם אנשים הם אנשים קטנים מאוד שטעו בחיים שלהם הרבה פעמים אבל אף אחד לא היה שם כדי לעשות מהם קריקטורה פוגענית…אותם אנשים לא הלכו לבקר בחיים ילדים חולים…הם לא שימחו אף אחד…הם לא ליטפו ילד ..לא כתבו שיר או סיפור…לא ריתקו אלפי ילדים למסך וגרמו להם רגעים של אושר כמוך..לא חיכו שעות כדי להצטלם….אבל הם מרשים לעצמם עם יד קלה על ההדק להשמיץ אותך לירוק לבאר שממנה הם שתו את החיוך והאושר של הילדים שלהם עצמם…והכל הם עושים לפני שאפילו הואשמת במשהו…אבל אתה דמות ציבורית הם יגידו…אתה דוגמא לאלפי ילדים…ומה איתם? האם החטא הזה של לשון הרע ופגיעה ברשתות החברתיות שמזמן כבר לא חברתיות הם דוגמא לילדים שלהם? אני חבר שלך יובל אבל הייתי כותב את זה גם אם לא…

מיטל ונונו:

יובל היקר! וואו מאיפה מתחילים ???…. חזרנו מהופעה שלך ..עושה רושם שראשונה אחרי הפרשה שכל המדינה מדברת עליה… עלית לבמה מלא באנרגיות כמו תמיד ..אבל זה היה שם זה הורגש …נתת את כולך כמו תמיד הילדים שרו איתך שמחו איתך ..כמו שרק אתה יודע ..אני נזכרת בהופעה הראשונה שהלכתי עם הבוגר שלי לפני 8 שנים בערך ..והנה אני שוב עם הקטנצ'יק שלי חווה את הריגוש הזה שוב של לראות את הבן רואה אותך על הבמה ולא זז נרגש כולו ..והוא רק בן 2 הפשוש…

אבל אז זה קרה..נשברת …לקראת הסוף כבר לא יכולת ופרצת בבכי …אני מאמינה שגם כל מי שהיה בהופעה… לימדת אותנו היום שיעור חשוב יובל! לימדת אותי ואולי עוד רבים שהיד קלה על המקלדת … התקשורת חרצה את גורלך! אנחנו ממהרים לקום ולהגיב אנחנו ממהרים ושולחים אחד לשני בוואטסאפ את ההודעות שיכולנו לשמור לעצמנו … אנחנו ממהרים וחורצים דינם של הרבה עוד לפני שניתנה להם האפשרות להוכיח את חפותם … אז תודה יובל …ריגשת מאוד.. שבאת והופעת ונתת את כולך שהאוצרות הקטנים שלנו יחוו אותך הכי טוב שאפשר.. אני את שלי למדתי !!

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות