ראשון לציון

מתחם בילוי עצום יוקם במערב העיר

גולת הכותרת של המועדון תהיה בימת דיג'יי עצומה עם מסך לד ותאורה מתחלפת. זו תהיה בימת הדי ג'יי הגדולה בישראל בגובה של 13 מטרים ואורכה 15 מטרים. אל מול הבימה יהיו שלושה ברים ענקיים ובסך הכל שישה ברים בכל המתחם, לאחריהם מתחם VIP נפרד ולאורכו פינות ישיבה. עוד במתחם שתי בריכות של כ-22 מ"ר ובריכה נוספת של כ-60 מ"ר. במקום תוצב גם משאית אוכל גדולה, הטרנד החדש של האוכל המהיר. יש לציין כי בימים אלה מגויסים עובדים כאשר ניתנת העדפה לתושבי העיר. כ-50 מהעובדים שגויסו עד כה, הם תושבי העיר.

המתחם יפתח רק בחודשי הקיץ ויתקיימו בו הופעות מוסיקה, אירועים, מסיבות בריכה וליין מסיבות עם מיטב הדי ג'יי בארץ ובחו"ל. היזם איציק רוסו, איש חיי הלילה ותושב העיר, צפוי להשקיע כ-12 מיליון שקלים במקום, מתוכם כשלושה מיליון ₪ רק על בימת הדי-ג'יי. רוסו מספר כי טרם נראה בארץ מתחם כזה "מקומות כאלו קיימים אולי באירופה, המטרה שלי להביא לראשון לציון את חיי הלילה של תל אביב". כאמור במתחם יהיו כ-130 מקומות חנייה וכן טוקטוק שיעשה שאטלים מחניון היס פלאנט.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות