חדשות

הותר לפרסום: נחשפה רשת להפצת סמים בתל אביב, כ- 500 רוכשים ביום!

פעילות ייחודית זו של משטרת ישראל חשפה שורה של חשודים מהרובד המשפיע בתחום הסמים בארץ ובכללם מנהל הרשת (תושב יפו, בן 53) המהווה דמות מרכזית בתעשיית הפצת הסמים. במהלך הפעילות הסמויה,  נאספו ראיות נגד עשרות חשודים והבוקר כאמור, פשטה המשטרה על בתיהם של החשודים וכן על תחנת הסמים במטרה להביאם לחקירה ולמצות עימם את הדין עד תום. עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה ומעצרם של החשודים, נהרסה תחנת הסמים, בה התקיימה פעילות ממכר הסמים ואשר שימשה כמחולל פשיעה ומקום מרכזי לפעילות עבריינית בלב העיר ת״א.

משטרת ישראל: מדובר בפעילות נוספת במסגרת מאבקה הנחוש והבלתי מתפשר של משטרת ישראל בפשיעה החמורה והמאורגנת , בנגע הסמים המסוכנים, בדגש על הפצתם והסחר בהם. מעבר להיותה עבירה פלילית המסכנת את שלום הציבור, הסחר בסמים מהווה קרקע פורייה לפעילות פלילית הפוגעת בביטחון ובסדר הציבורי. היום בשעות הצהריים יובאו העצורים לבית משפט השלום בת״א לדיון בהארכת מעצרם .

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות