תרבות

ליאור כלפון מ"רמזור" משיב לטוקבקיסטים ומרגיע את החברים והמשפחה "אני לא נזקק כלכלית בניגוד למה שכתבו עליי"

 

וכך הוא כתב בפייסבוק שלו:

חברים ומשפחה יקרים, אני בדרך כלל לא בן אדם שכותב פוסטים ולא ממש חי בפייסבוק, את זה בטח כבר הבנתם מזמן אבל הייתי חייב לכתוב את הפוסט הזה כדי להבהיר ולדייק נתונים בעקבות כתבה שיצאה עליי בבוקר שישי, רק החברים הטובים בטח יקראו כאן עד הסוף…אז קחו נשימה ותצללו אל האמת… הכותרות בעיתוני השבת ובדיגיטל זעקו ש"ליאור כלפון הפסיד מיליונים בהיי טק"…האמת היא מאוד אחרת…סיפרתי לכתב שהקדשתי את עצמי להיי טק ולסטארטאפ שלי במשך כמעט שלוש שנים ולא הצטלמתי לסדרות, לא הופעתי בהצגות ולא בהמון פרויקטים שיכולתי לעשות בהם מאות אלפי ואולי מיליוני שקלים…וזה הפך בקלילות ל"ליאור כלפון הפסיד מיליונים בהיי טק" …בין מה שאמרתי לבין הכותרת הזו יש כמובן מרחק עצום!!

אז לכל המשפחה והחברים האהובים שלנו שדאגו לנו והתקשרו לשאול לשלומנו, תודה לאל אנחנו בסדר גמור, מצבנו טפו טפו מעולה, אנחנו מאושרים ולא חסר לנו כלום, אנחנו בריאים ושלמים בלי עין רעה, חמסה, חומוס, פול… אבל הקוראים מקבלים אוכל בתיבול חריף רק כדי לפתות אותם לקרוא על "המשבר" וה"קריסה" ועל כל מה שצהוב ודרמטי ולכל המגיבים בעיקר הנשמות הטהורות ששמחו לאידי וכבר הספידו ונהנו לדמיין אותי כהומלס…מצטער לאכזב אתכם…ואם באמת הייתי צריך הלוואה הייתי מבקש מ"מימון ישיר".. לא באתי להתנצל אלא להבהיר ולהביע את דעתי לכן יש תיקונים חשובים נוספים שחשוב לי לתת בפלטפורמה היחידה שאני יכול לדבר בה (פייסבוק) כי אין לי כוח להקים עיתון משלי (עדיין)

 

 

 

ליאור כלפון. הרצאה

1) "ביפוסט", הסטארטאפ של הטוקבקים בווידאו שהקמתי אומנם קפא לפני שנה אבל הוא חי ונושם ועבדתי בתקופה הזו קשה כדי לאתר ולהקים צוות חדש ומדויק, לקום מהאפר ולא לוותר לרגע על החלום במיוחד כשאנשים קרובים אליי שמאמינים בי השקיעו בי וברעיון המדהים ואכן אני שמח לבשר שמצאתי ממש לאחרונה את האנשים הנכונים שחיכיתי להם ואנחנו יוצאים לדרך חדשה ומרגשת שעוד תשמעו עליה…למרות שסיפרתי לכתב את העובדה המשמחת הזו היא לא צוינה וההתמקדות הייתה בהתרסקות…ברור אלא מה?…זה יהרוס את הדרמה…אז המילה האחרונה בסטארטאפ שלי ממש עוד לא נאמרה. אני אוהב את עולם הסטארטאפים וממשיך לפעול בו רק בהילוך יותר נמוך.

2) הווקה פיפל הוא אחד המופעים הישראלים המצליחים ביותר בעולם!! מותג חזק מאוד ואהוב. גאווה ישראלית עצומה ובכתבה יצא כאילו שזה מופע מקרטע שלפעמים יש בו כסף ולפעמים לא..אז האמת היא שאכן יש עליות וירידות כמו בכל מופע, יש שנים חזקות ויש פחות אבל רק שתדעו שסיימנו עכשיו טור מגה מוצלח בארץ אולי אפילו הכי מוצלח שהיה לנו כאן ויש עוד טורים בחו"ל בדרך ומופע חדש (אבל אל תספרו לאף אחד) ואנחנו בפתחם של חגיגות שנת העשור לווקה פיפל. אחת הסיבות לכך שתודה לאל אני יכול לחלום חלומות היא שיש לנו שותפים מדהימים שאני חולה עליהם, דורון לידה וליאורנה סולומונס.

3) כתוב שאני ואישתי עברנו משבר גדול…אוווווו דרמה…האמת הייתה הרבה יותר רגועה ואוהבת..ישבנו על הספסל בחצר, רויטל ואני, התחבקנו והמושלמת שלי אמרה לי שזו צומת לחשוב על הדברים ושבשנה שהייתי שקוע בסטארטאפ הייתי חסר מאוד לה ולילדים שלנו…לי זה הספיק..לא רוצה לשלם את המחיר של המשפחה…שם כבר החלטתי להוריד הילוך…אבל אל דאגה, הזוגיות שלנו טפו טפו רחוקה מהזוגיות של לילך ואיצקו.

4) מסופר בכתבה על כך שטיפסתי לפסגת הר הקילימנג'ארו, הטיפוס היה חוויה משנת חיים קשה מאוד ומרתקת כאחד אבל הייתי רק חלק ממשלחת מדהימה שיצאה מטעם עמותת make a wish כדי לגייס כספים לעמותה ואכן הצלחנו במסע לגייס חצי מיליון ש"ח (!) כדי להגשים חלומות לילדים בסיכון חיים. נוגה, נערה מהממת הובילה את המשלחת בשם הילדים החולים, נוגה הבריאה מהמחלה והגיעה איתנו לפסגה אחרי מסע מאוד מאוד קשה בחיים שלה ועל ההר…והיא הייתה הגיבורה האמיתית בסיפור הזה..זו הייתה חוויה של פעם בחיים שלא אשכח אבל לצערי הרב את מי זה מעניין בינינו?..זה לא מספיק דרמטי כנראה..

5) אם תרצו לשמוע את הסיפור האמיתי בלי עריכה מגמתית שמחפשת צהוב וכותרות אתם מוזמנים לשמוע את ההרצאה שלי "למצוא את ביצת הזהב שלך", מבטיח שהיא תזיז לכם משהו בחיים…

6) מה שבאמת חשוב זו התערוכה שמתקרבת (ומצורפת גם כתבת וידאו) "Black Rainbow"תערוכה של ציורים ענקיים שציירתי ב-6 השנים האחרונות ואני חושף לראשונה את הצד הזה שלי שהיה חבוי ורק שלי…עד עכשיו…אז כדאי שתשימו לב! זו תערוכה בת 48 שעות בלבד!! ערב הפתיחה החגיגי יתרחש ב-6.6 (מוגבל למוזמנים ותקשורת) בבניין מידטאון בתל אביב (קרוב לעזריאלי) בקומה ה-34 חברת "ישראל קנדה" המדהימים תרמו לתערוכה את הקומה כולה .ערב למחרת ב-7.6 יהיה ערב חד פעמי פתוח לקהל הרחב בעלות כרטיס סימלית של 20 ש"ח וכל הכסף ילך לטובת עמותת make a wish כי אם אני מגשים חלום, נגשים יחד גם לילדים חולים את החלומות שלהם. מאוד אשמח אם תגיעו לתרום וגם להגיד לי שלום ולראות שאני מאושר במקום אליו הגעתי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות