חדשות

עשרים עצורים: ההפגנות האלימות בנתנזון בחיפה מסלימות. התושבים שואלים איפה ראש העיר???

אספנו מגוון קולות מתגובות בעמוד חיפאים מצייצים בחיפה:

בואו לשם עכשיו לגרש אותם בכוח

בזיון לאומי איבדנו את העיר!!! הפגנה לא חוקית בעליל שיעצרו שם את כולם !!!

פשוט בושה בחסות חופש הביטוי! סבא וסבתא שלי ממשחררי חיפה! מתהפכים בקברם בשער ברוש בחלקת חברי ההגנה.

בטח חרם זה פתרון, אם היו באים ועושים את זה ליד הבית שלי הייתי מגרש אותם אם האנשים בוואדי לא עושים כלום, כניראה שזה מתאים להם. אין מה לעשות זה מוכח חרם כלכלי פוגע בהם יפה מאוד.

הבנות שמפגינות שם שכחו להתלבש כמו "פאטמות" מעזה ולא לבשו את החיג'אב. אם כבר שילכו בעד עזה בהכל גם בלבוש ולא רק במה שנוח להם. צבועים!!!

האנשים שבהפגנה הזאת הם הרופאים שלכם, ההורים של הילדים שאתכם בגן, המלצרים בארומה, זה שיושב לידכם באוטובוס… רק שכרגע הם מביעים קירבה לבני עמם שסובלים שלוש שעות נסיעה מכאן. זכותם.

הם עושים הפגנות והפרות סדר בעיר התחתית איזור הקמפוס איפה שרוב המוחלט של העסקים יהודים וחילוניים…. הם לא יעזו לעשות את זה 400..500 מטר משם במושבה הגרמנית ביום שישי להרוס את השקט והפרנסה של העסקים הערבים בעיר… הם יאכלו אותם חיים…  תעשו את החשבון לבד

יונה יהב תתעורר!!!!!!!!!  חיפאים כפריים את מי זה מעניין. הגיע הזמן שיבינו שכאן זה מדינת ישראל. מי שלא טוב לו יש 22 מדינות ערביות שיקבלו אותם. מדינת ישראל שייכת לעם היהודי. לא זועבי ולא עודה לא ישנו את המציאות הזאת.

מהומות בחיפה. חיפאים מצייצים. אלבום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות