חדשות

רחובות: שני אחים ננעלו בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותם בשלום • ״תחושה נפלאה להתחיל את היום ואת השבוע בחילוץ מוצלח״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני אחים קטנים, פעוט כבן שנתיים ותינוקת כבת שלושה חודשים, שננעלו בשגגה ברכב לעיני אביהם ברחוב עקיבא תמיר ברחובות

שאלתיאל קהלת, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הוציא קריאת חירום למתנדבי האזור והרגיע את האב עד להגעתם. אסף ארצי – אחראי מתנדבים יבנה, אבי נתן – סג״מ סניף רחובות, ואברהם חי דדון – מתנדב הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את האחים בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

אסף מספר: ״הייתי בדרכי לעבודתי כשלפתע התקבלה אצלי קריאת החירום. הגעתי למקום בתוך דקות בודדות, ואליי הצטרפו אבי ואברהם. האבא סיפר לנו שהילד נעל בטעות את הרכב, כשהוא ואחותו בפנים. הוצאתי את הציוד הייעודי, ובפעולה מהירה חילצנו אותם בשלום. תחושה נפלאה להתחיל את היום ואת השבוע בחילוץ מוצלח״.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות